3 окт. 2024 г., 19:42

За или против информационната зараза 

  Проза
163 8 14
2 мин за четене

Но що е информационна зараза - ще попитате вие, признавам не без основание. Веднага ви отговарям с риск да ме помислите за луд - информационна зараза означава да се заразите по телефона, по време на провеждане на разговор. От много години наблюдавам този абсурден на пръв поглед феномен. Тръпки на ужас ме побиват, когато си припомня многобройните случаи, в които станах негова жертва, докато направя това откритие. Нека се поясня. Обаждате се на ваш познат, с когото искате да се чуете и той започва да ви се оплаква, че в момента е болен и се чувства зле. Като капак го чувате как лошо кашля. Бих ви посъветвал в този случай незабавно да прекъснете разговора си с него, под благовиден претекст, без угризения на съвестта. Защото здравето ви е много по-ценно от криворазбраната етика. В противен случай рискувате да се разболеете от заболяването на вашия приятел.

     Мигновеното заразяване от разстояние звучи стряскащо. Възможно ли е то? За мен няма съмнение, че е възможно и се случва. Това касае със сигурност вирусните заболявания. Но какъв е механизмът, който прави възможна информационната зараза. Ще споделя личното си виждане. Когато сте болен болестта ви внася специфични вибрации и в гласа ви. Тези вибрации гласът ви подава на слушалката на телефона. Мембраната на тази слушалка преобразува акустичните вълни в друг род - електромагнитни вълни, които се предават в слушалката на отсрещно говорящия, а после мембраната на тази слушалка ги трансформира отново в акустични вълни, които попадат в ухото на човека, с когото говорите по телефона. При тази трансформация:

 

акустични вълни се трансформират в пренасящи електромагнитни вълни, а те се трансформират отново в акустични вълни.

 

Така въпросните специфични вибрации, характеризиращи болестта, ще се предадат на човека, с който говорите и ще активират в него аналогичните вируси, които са в тялото му. И хоп - човекът се разболява от вашето заболяване. Възможно ли е така да бъдем заразени и с рак? Моят отговор е - да! Нещо повече, ако имате телепатична връзка с даден човек, то можете да го заразите и с помощта на телепатични вълни. Най-лошото е, че черни магове, имащи способността да влязат в резонанс с вашите трептения, получават възможността да ви разболеят от разстояние от предварително запланирана от тях болест и така да ви причинят дори смърт, използвайки единното информационно поле и неговите вездесъщи вълни, от които никой не е в състояние да се изолира. Ето в това е основната същност на т.нар. черна магия.

    Пожелавам ви да нямате такива могъщи врагове и ви съветвам да не говорите продължително по телефона с болни хора.

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • (Бени + Дочка) vs Мисана = 2:1 /большое спасибо/.
    Но народът е казал: "Предупреден - половин спасен!"
  • Интересни разсъждения! Аз, обаче мисля като Бени!
  • Благодаря ти за проницателния коментар, Бени! Благодаря и за Любими!
    Истината е, че в опасност са най-вече онези хора, които са силно емпатийни.
  • Стряскащо е това, което пишеш, Младене!
    Има логика в разсъжденията ти.
    Но от друга страна човек много пъти не знае, че е болен. И не знае от какво е болен. Нима трябва да ограничим контактите си с близките и приятелите си?
    Или да ги сведем само до писмени?
    Ами лекарите и медицинският персонал?
    Ако е вярно което казваш, би трябвало да умират млади.
    Но всъщност не е така.
    Да, злото съществува и въздейства по много начини, но само ако се уплашим и повярваме, че може да ни навреди.
    Така, както ако вярваме в Бог и в Неговото всемогъщество, ние ще имаме непробиваема защита.
  • Благодаря ти за този хубав коментар, Стойчо, а също и за Любими!
    Пожелавам ти релаксиращ уикенд!
  • Интересно съждение!Може би лошите намерения разболяват повече причинителите им?
    Поздравления за написаното, Младен!
  • Ачо, Владимире,
    Благодаря ви за интересните коментари и за Любими!

    Владимире, дори телефонът да не е безжичен, феноменът на информационната зараза ще остане, защото по жицата текат електрични импулси, които провеждат трансформираните вибрации на болестта до повторното им ретрансформиране в акустични вълни, попадащи в Приемателя!
  • И аз смятам, че телефонът не бива да бъде безжичен.
  • Има логика в думите ти ,Приятелю!Преживявал съм го това.Настръхвам и силно вярвам че ,Бог бди над хората с добри сърца!!!
  • Миночка, Никола, Акеми - благодаря ви за подкрепящите коментари! Благодаря на Миночка и Никола за Любими, а също и на Латинка-Златна и Елка Тодорова.

    Благодаря Ви за коментара, Jackie151 (Антоанета Иванова)! Аз пиша за обективни неща. Каквато и духовна защита да е изградил някой, то ако му лиснат в лицето концентриран разтвор на сярна киселина, ще ослепее, а ако валяк мине през него, ще стане плосък като тепсия, въпреки голямата си духовна защита. Не дай си боже върху него да падне ракета въздух-земя. Тезите за демонични сили са тези на светата инквизиция и е тъжно в наши дни да виждаме, че все още съществуват личности споделящи нейните разбирания. Остава само да започнем да изгаряме инакомислещите на клади.
  • Това, което казваш е напълно възможно, задействано от демонична сила, или сили. За да се предпазиш, трябва да можеш да си изградиш духовна зашита.
  • Интересни виждания имаш, Младене.
  • Съгласен съм с всичко, което си написал, Младене! Поздрав!
  • Аз го вярвам, Младен! Мозъците ни са като радиоприемници и улавят вълните на другите мозъци, които се излъчват непрестанно. Интересен материал. Дано повече хора го прочетат. Телефоните колкото и да са полезни, двойно по голяма вреда нанасят на психиката на човек. Жалко, че вече и пеленачета си играят с тях.
Предложения
: ??:??