14 февр. 2014 г., 11:11

За парлама 

  Проза » Юмористическая
572 0 6
1 мин за четене

ЗА ПАРЛАМА

 

 

 - Даскале бе, чакай, чакай – чух от подире си глас и се обърнах.

            Гледам, навирил бастунката нагоре, без дори да накуцва, опитва се да ме догони Начо Папазов. Момент, той не е оня, от едно време, а наш, квартален общественик, който по съвпадение носи същото име. Не ми е по сърце, но спрях да го изчакам, отбелязвайки че е забравил да накуцва и да се подпира на бастунката.

 - Чакай, бе човек! Уф, едва те догоних. Ела сега в кафето, да те черпя едно.

 - А, нямам време, казвай бай Начо – прекъснах мераците му за дълъг лаф-мухабет аз.

 - Виж сега, Даскале: ти в политиката не си са забърквал, чист си с една дума, пред пенсия си и си фукара от към финансите.

- Е, та?

- Та имаме за теб едно официално предложение.

- Кои, вие, го имате – прекъсвам го аз.

-  Ние сме, от нашите, дето сме били и пак ще бъдем, ами слушай сега! Имаш се с младежите, все твой бивши ученици нали са, та да ги посъбереш и едно такова гражданско движенийце да спретнете, нали ма разбираш – и ми намига с око и половина.

- А, забрави! Аз с политика не се занимавам и политиците, не ги обичам!

- Никой не те кара да се занимаваш и насила любов да правиш, драги. Туй ще е само ей тъй, за парлама.

- Как тъй за парлама?

- Тъй-тъй! Ще ви регистрираме, ще ти дадем там едни пари, ще вдигате джабула по площадите, ще седите по избирателните секции и колкото гласовце съберете все файда ще са, щото накрая пак към нашите ще се прибавят, разбра ли ме. За парлама бе, за парлама – намига ми Начо Папазов, а аз започвам да усещам, как тръгва да ме сърби десния тупаник, ама нали е с инвалидна пенсия, как да го... Та му теглих само една майна... ама на ум. 

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Хайде, Калли, всички заедно....
  • Не с глас, а със силен глас, Виктор, и с ирония и сърказъм даже, но де ги ушите да чуят, чуят и осъзнаят, че само всеки поотделно и всички заедно можем да променим нещата към добро.
  • ... ама на ум
    А това тук Лордли не е ли твоя глас? Ако напсуваш един уреждач ще му накривиш шапката. Виж ако ги напсуваш всичките и то така, че на хората в главите да им остане и хумора ти и болката ти, тогава ще ги заболи. Когато собствените им деца вземат да им търсят сметка за постъпките, когато останат сами. Мечтая си един ден всички уреждачи и подлеци да бъдат жалко изключение от истинския, големия, човешкия живот!
  • Дани, аз до някое време ще Зарезанствам, а нощеска ще Валентинствам

    Тъй се е Кети!
  • И мен ме дразнят такива Милорд!
    Една майна, после 10 пъти Отче наш!
    Какво ще празнуваш днес? Поже би Валентин, щото Трифон го почитаме всеки ден.
    Наздраве за всички нас!
  • Българско - мило и родно!
Предложения
: ??:??