22 апр. 2021 г., 07:59

Земетресение 

  Проза
305 0 4
1 мин за четене

 

   Бясна съм ти! Не знам на кого най-вече! На онази дъртофелница, дето ти е изровила телефона и ти се е обадила ли; на втората ти жена ли, че е търпяла в 20-годишния си брак откровеното ти кръшкане; на себе си ли, че ти повярвах, че всичко друго в живота ти било само секс, а аз съм била Любовта с главно "л"! Както виждаш, тебе май всички те пощадяват. Не смеят да ти се разсърдят, камо ли да те зарежат. Хеле пък втората ти жена! Дигала страхотни скандали, казваш, ако нещо не й било на кеф. Ми на теб защо не ти е вдигала?! Нали оная, Маргарита, ви била колежка!? Не може да не е знаела, че я мамиш толкова години с нея! Ама казваш, сега тая Маргарита стара била, пък и с осем години по-дърта от тебе! Е, и? Я как се е сетила да ти звъни! Не вярвам да й е първият път! Сигурна съм, че знае и за втория ти развод, та сега какво ли си вика: "Теренът - чист. Я аз да звънна... ". И какво ми дреме, че синът й бил направил уж опит за самоубийство, ма ръката му трепнала и убил кучето! Нито е разведена, доколкото разбрах, нито е вдовица! Има с кого да "споделя" семейните си драми! Вбесява ме как си й слушал глупостите, че си била продала апартамента и отишла да живее с мъжа си в Панчарево; че и дъщеря й и синът й били разведени (о, горкичката!), че мъжът й сега работел като пазач в Ботаническата градина! Ама и мъжът й ме вбесява! Как е възможно толкова десетилетия като същински глупак и да й търпи изневерите! Започвам да се страхувам, макар и със задна дата, че ако се е била развела на времето заради теб тази Маргарита, като нищо е щяла да стане Госпожа Твоя Съпруга Номер Три! Да, ама по някаква причина те е държала в резервния коловоз! И ей я, че се сеща сега за кушет-вагона!

   Не! Ще отида при дъщеря й! Ще й поискам телефона, уж че нещо стари колежки... и такъв скандал ще й вдигна, че  направо инфаркт ще й докарам! Не е ли разбрала, че старите истории трябва да се погребват, като посетители в гробница по време на земетресение!

© Павлина Гатева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??