Свободата и любовта имат най-голямо значение в краткия ни живот..Ако си свободен и влюбен то времето е спряло за теб за да изживееш едит от най-хубавите мигове в живота си.Никога нечакай любовта на живота ти да дойде сама при теб защото когато се осъзнаеш че си чакал/а години наред нещо ,което така и не е дошло а през това време си можел/а
да я намериш и да си бил/а щастлив/а през времето ,което си чакал/а.Никгоа не се отказвай да търсиш любовта на живота си везависимо колко пъти си бил/а нараняван/а и разочарован/а защото през това време си можел/а да намериш любовта и да си бил/а щастлив/а.Никога не си казвай че имаш цялото време на света да намериш любовта защото никога незнаеш кога ще дойде края на живота ти а ако не си бил/а влюбен/а през живота си все едно не си живял/а.А ако си я намерил/а и си готов/а да направиш всичко за да запазиш тази връзка значи това е голямата ти любов бори се за нея радвай и се защото някой хора никога теизпитват това на ,което ти се радваш защото 1 живот може да не е достатъчен да намериш любовта.1 живот може да не е достатъчен да сбъднеш мечтите си.1 живот може да не е достатъчен да си свободен .1 живот може да не е достатъчен да да намериш щастието.1 живот е много малко време в ,което искаме да постигнеме толкова много ,не го пилейте не го губете.Живейте живота си сега,неотлагайте нещата за утре.
Живота минава и нечака никой,неизпускайте шанса.
© Крис Хамид Всички права запазени