26.08.2010 г., 19:43 ч.

* * * 

  Есета » Любовни
1504 1 4

На кого ме оставяш? Кажи. Оставяш ме сама с болката по теб, с тази рана в сърцето, която с всеки изминал ден става все по-дълбока. Защо мълчиш? Недей да си тръгваш, без да кажеш нищо. По-добре ме излъжи нещо, но не мълчи. По-добре ме наругай, но не мълчи. В сравнение с болката, която си ми причинил, това ще е нищо. Гледаш ме пак с онзи безизразен поглед. Гледаш ме и мълчиш. Тръгваш си, знам. Тръгваш си и ме оставяш сама. Сама с болката, със спомените. С мисълта, че друга ще те има вместо мен. Друга ще има това, което имам аз. Друга ще те прегръща. Друга ще те целува. Друга ще бъде до теб, когато си тъжен, когато си весел. Сега подаряваш сърцето си и любовта си на друга. А мен оставяш. Без любов, с разбито сърце, което да ми напомня, че някога е изпитвало любов. Любов... а сега от нея са останали само горчиви спомени. Тръгвай! Тръгвай, но преди това ме убий, защото без теб аз нямам за какво да живея.

© Ели Петкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Я по-ведро!
  • Ели, аз много добре те разбрах, ако не бях, щях да те питам какво си искала да кажеш с това есе. Аз също съм била млада, не съм се родила веднага на 52г. Покрай мен са само млади хора.
    Пюрити е права, даже ме подсети.
    „На кого ме оставяш?” питат оплаквачките, когато от живота си отиде съпруг и баща на две невръстни деца и въпросът тогава е уместен. Как ще се справи жената сама?! А теб те оставя на младия ти живот, който е пред теб и ако не е той, ако не ти е писано да си с него...А както често се случва, после срещаш друг и се питаш какво си харесвала в първия. И аз съм плакала, ама чак пък толкова! По-често нас ни гонеха момчетата, какво се обърка, по-малко мъже ли се раждат?
    Та ти написах коментар заради:
    „защото без теб аз нямам за какво да живея.”
    Има!!! Заради себе си, заради близките ти, на които не им е все едно дали те има или не и заради куп други хубави неща, които те очакват, за да ти се случат! Заради мен, за да те чета!!! Ти на кой ме оставяш?!
    Разбирам те, но и ти ме разбери, пука ми...за младите!!!

  • Защото,когато си влюбен в един човек го приемаш такъв,какъвто е,дори и недостатъците му.Благодаря ти за коментара,наистина си права и аз уважавам твоето мнение,но аз говоря за моя случай,за това,което съм изживяла
  • "Гледаш ме пак с онзи безизразен поглед."
    Така гледат очи, които вече не те обичат. Защо искаш да живееш с такива очи?! В любимите очи трябва да се оглеждаш и там да си най-красивата, желаната, най-. Трябва да се живее, за да срещнеш тези очи, в които да си най-всичко!!! И живота придобива смисъл!!!
Предложения
: ??:??