14.11.2008 г., 17:05 ч.

8 причини да обичаш приятелката си 

  Есета » Други
3710 0 5
4 мин за четене

8 причини да обичаш приятелката си.

Посветено на Боги, за нейния n-ти рожден ден!

 

1. Обичам я тая жена, защото у НЕЯ  животът си тече по собствени правила. Има морал. Има морален кодекс. Моралът си е изградил русло. „Нормално” и „Ненормално” са склонни към необичайна интерпретация. Независимо дали ти харесва или не, ТЯ те кара да учиш правилата.

2. Обичам я тая жена, защото ТЯ дресира ценности. Може да оцелява без вода. Без храна. Без пиене??. Без сън. Може да кърпи чорапи. Знае тайната рецепта на крем-супа. Може да борави с нож-пеперуда. Научила ме е, че всъщност солетите с кетчуп, затоплени на микровълнова фурна стават за ядене.

3. Обичам я тая жена, защото ПРИ НЕЯ не е фатално, ако онзи остатък от кюфте се комбинира с кекс от миналата седмица. Или роклята на Х с блузата на Y, а дори картофите вари в леген с бързовар.

4. Обичам я тая жена, защото е ЧЕШИТ. От класа. Никакво унифициране. ТЯ е за равния старт за всички, а това стимулира оригиналността, креативността, изобретателността. Пълно ТНТМ.  При толкова много същества около НЕЯ, драпащи за две-три цигари, малко храна, мъничко смях и обич зад ъгъла, ТЯ не иска да е по-по-най. При НЕЯ няма задължителна програма.

5. ТЯ е отворена система. Всички са подложени на вътрешно жигосване. Ако си от непросветените, винаги се чувстваш като турист. Дори и да си добър актьор, веднага те усеща и кандидатстваш всяка година отново в НАТФИЗ пред НЕЯ.

6. Обичам я тая жена, защото ТЯ учи на ред и дисциплина. Мен ме е научила, че ако не въведа ред и ключ на душата си, съм обречена. Научи ме да си пазя. Пазя си бурканите със зелен фасул, четката за зъби, бельото, последните два фаса – абе, горе-долу това е всичко, което притежавам. ТЯ има още, а може и да няма – няма да се задълбочавам.

7. Обичам я тая жена, защото:

Като няма вода, купува водка. Дори и по празниците.

Като няма месо, купува мас. Сладки ми са тези филии.

Като няма дрехи, си облича душата. Не е оголена струна като моята.

С една дума – любимият й филм е „Как се каляваше стоманата”.

8. Обичам я най-много, защото пред НЕЯ всички са равни. Учителката. Портиера. Адвокатката. Хлебарката. Инспекторката. Чистачката... Дори АЗ.

 

Всеки има начин да каже БЛАГОДАРЯ!

Следва продължение: И още 40 причини – да не я обичам!

 

© Галя Карапеткова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Симпатично и идейно!Обичането не се нуждае от мотивация, мисля, но твоята искрено ми допада
  • "Дотук добре..." както казал оня, дето падал от 9-тия етаж, когато стигнал до 4-тия (имам пред вид, че ще има продължение. Заинтригува ме.
  • Да Браво за идеята и за изпълнението. Колорита ми е слабост, а това да обичаш приятелите си още повече Поздав
  • хаха Забавно!
  • Интересно...
Предложения
: ??:??