12.10.2007 г., 10:13 ч.

а най-голямата лъжа е любовта 

  Есета
3117 0 8
1 мин за четене
 

Бягаш от реалността като си представяш някакви цели. Представяш си бъдещето, чакаш го да дойде и игнорираш настоящето. Спираш да дишаш и пазиш дъха си за друго време, за по-добро време... И чакаш, и чакаш и пак чакаш... Тъкмо се нагласиш, тъкмо си помислиш, че това е твоят момент, че вече можеш да умреш спокойно щастлива и БУМ, пак старата история, само че този път по-лоша. Ти го харесваш и той теб. Но теб те е страшно много срам, не можеш да се отпуснеш. Настъпва момента, който ти отдавна чакаш -  първата целувка. Изпращаш го до вратата и той те прегръща. Остава само едно нещо, което ти мислиш за много лесно... В момента, когато си затваряш очите и се приближаваш до устните му, нещо те дърпа назад и те спира, не си уверена в себе си и всичко се проваля... Поглеждаш отново надолу и той си отива... тръгва си... Втори шанс няма да има... Затваряш вратата след него и унила се качваш нагоре по стълбите. Лягаш и поглеждаш през прозореца. Какво виждаш - една тъжна луна. Една гореща сълза се отронва от лицето ти. Сълза от яд. И тогава ти разбираш, че най-голямата истина е реалността, най-голямата измислица е лоялността, а най-голямата лъжа е любовта! От този ден ти изгубваш вяра в любовта и със сърце от камък, ти продължаваш напред в живота...

© Цветомира Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Слънцето изгря,но този спомен винаги ще си го помня..благодаря ви за коментарите...
  • Аз пък си мисля, че есето е много красиво и понякога първата целувка е най-трудната..На мен лично много ми допада!
  • Има различни моменти в живота на човек , както и опияняващо красиви.. така и безнадеждно нещастни.. Бъди силна! Както има ден... и нощ.. и те се завъртат ..не може едното да съществува без другото.. Така и има моменти в които човек си мисли че за него ще е само нощ.. Но винаги дори и след дълга продължителна нощ изгрява слънцето!
  • Много е хубаво,но трябва да повярваш в себе си (не знам как го казвам,като аз съм абсолютно същатата) ,но погледни го от друга страна-никой не се е родил научен и ако момчето наистина държи на теб и те харесва - ще те разбере,ако ли не-значи не те заслужава...Огледай се ...По света има хиляди хора,които се страхуват от любовта,но ти не се възприемай като една от тях,защото съм сигурна,че някой тъгува по теб,както ти по момчето,което си описала в произведението си.Не свеждай глава,а продължи напред...Успех !!!
  • За сърцето от камък- Moonlight sonata на Бетовен
  • любовта не е лъжа!тя е емоция,отдаденост,вяра...надежда...тя е всичко!отадай й се без да се страхуваш и ще видиш,че в света на любовта няма невъзможни неща!успех!
  • бр..... мн е хубаво..... от мен 6
  • хубаво е, но според мен една целувка не е толкова трудна тя по- скоро е опияняваща. Пък и ако всички така се спираха в най - сюблимния момент дали щеще да ни има нас?
    П.С. само си питам
Предложения
: ??:??