16.12.2011 г., 22:47 ч.  

Ако не опиташ, никога няма да разбереш! 

  Есета » Лични
3266 0 1
1 мин за четене

     Има неща в живота, за които винаги ще съжаляваме, че не сме опитали. Затова трябва да опитваме постоянно, за да разберем нещата в живота, защото може повече никога да не се повторят и един ден ще съжаляваме за пропуснатия шанс!

     Ето, например, такава е ситуацията с любовта. Пропуснатият шанс за едни е нова възможност за други. Никога не бива да спираме да опитваме, за да разберем какво ще се случи по-нататък. Любовта може да е само една и да я пуснем да отлети от нас... но може втори път да не кацне на рамото ни, защото птичето ще отлети и няма да се върне. Трябва да се борим със зъби и нокти за нещата, които наистина желаем. Човек не трябва да се отказва да опитва, защото знае ли... един ден изневиделица ще се случи най-неочакваното нещо и ще настъпи моментът, за който мечтаем толкова отдавана, а нямаме смелост да го направим...

     Понякога от един инат, от гордост или просто от глупост човек не опитва от вкуса на живота, дали защото се страхува да не се опари или поради друга причина... но пропуска момента.

     За всяко нещо си има време, за всеки влак си има пътници! 

     Ако не опиташ - никога няма да разбереш...!!!

© Таня Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??