17.07.2024 г., 12:27 ч.

Актуално 

  Есета » Социални
341 1 4

Те не понасят чуждото щастие, успехи, талант и способности. Те са нагли, досадни и тяхното мнение е безусловно най-правилното. Удоволствие им доставя, да правят интриги, да злословят, да тровят живота на другите, съвсем безпричинно. Скандали в семейството, тормоз в училище, унижения в работата, посредственост, това е изкривило тяхната психика. Това са нещастници по принцип, хейтърите или мразещите, казано на български. Ведро отношение към живота, усмивки, доброта, любов, всеотдайност, стремеж към красота, всичко това ги вбесява. Когато заливат с помия, се чувстват спокойни, защото не са зле само те. Да мразиш вече стана модерно. Трагедията е в това, че омразата от социалните мрежи, се пренесе в реалния живот. Абсолютна перверзия е, да мразиш непознати. Няма конкретна причина. Но някакъв мразещ, беше наръгал с нож, съвсем случаен човек, защото му изглеждал прекалено щастлив. Това вече е дъното. Не е голямо геройство, да се изсереш върху нечия усмивка, за да изглеждаш велик, в собствените си очи. Нищожество си и ти го знаеш. Омразата пълзи по света, в семействата, в работата, в социалните мрежи,  в политиката. Светът се затрива. Защото омразата води към Ада.

© Георги Стоянов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубаво си го написал. Омразата, както и любовта, обаче е лично отношение. В социалните мрежи нищо не е лично, то е на мрежата, на облака, на представата. Живеем ли в облачно пространство - нито любовта, нито омразата са напълно истински. Създава ги чувството за анонимност, което винаги е дяволски предопределено и предизвикателно. Адът е тук. Ние го кладем.
  • Съгласен.
    Поздравявам те.
  • Колко вярно и...жалко е! Светът изгуби милост, доброта. Сега се шири омраза, гняв и простотия. Тя гори и унищожава всичко. Светът е пред загиване!
  • Така е, но онзи, т.нар. хейтър, не може да приеме, че има по-добри, по-умни, камо ли по-щастливи хора...
    По-лесно е да се плюе.
Предложения
: ??:??