1.09.2023 г., 14:49 ч.

Аман от моди и стереотипи 

  Есета » Лични
618 0 1
1 мин за четене

Вместо да следваш прословутите модни тенденции, защо не създадеш собствен и оригинален стил?

 

Марката облича само твоите личностни комплекси.

 

Колкото по-скъпи и лъскави марки носиш,толкова повече комплексите в теб крещят.

А знаеш ли, че стилът не робува на марки.

 

Единствено, на което е подвластен твоят стил - как се обличаш, как вървиш, как говориш... Е, твоето собствено Въображение.

 

Да, твоето уникално въображение.

 

Бръкни в ония закътани чекмеджета и шкафчета в съзнанието ти, а може и в подсъзнанието ти.

Изкарай скритите бижута, цветове, аромати...

 

Погледни се в огледалото, виж се, експериментирай, завърти се,направи онази чупка в кръста, оплези се, засмей се.

 

Сега, доволен/доволна ли си?

 

Защото току-що ти счупи наложения обществен моден стереотип, понеже си позволи да бъдеш себе си.

 

Когато се свържеш със себе си, никой не може да ти открадне стила,защото той е уникален.

 

Стилът не струва скъпи марки, той е в твоето необятно въображение.

 

А ,ти, който четеш това, готов ли си да се потопиш в дебрите на твоя уникален стил, закодиран във въображението ти?

© Грета Кирилова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Като имаш своя собствена мода се отличаваш от тълпата. Понякога сляпото модно подражание кара хората да изглеждат еднакви и скучни.
Предложения
: ??:??