24.11.2021 г., 18:23 ч.

Амазонизмът - мутирал феминизъм 

  Есета » Социални, Граждански, Други
1589 3 40
2 мин за четене

Амазонизмът – мутирал феминизъм – есе

 

Днес ставаме свидетели на засилени инвазивни действия от страна на голяма част от женското съсловие. Все повече жени навлизат в професии, които доскоро бяха традиционно запазени за мъжете – пилоти, военнослужещи, полицаи, бизнесмени, строители – предимно силови професии. Терминът феминизъм, както го познаваме днес, вече е изчерпан, предвид настоящата ситуация. Поради своите силно изразени агресивност, настъпателност, войнственост феминизмът е преминал на съвсем ново ниво – амазонизъм. Днешните амазонки са надминали своите предшественички по жестокост, които са убивали само момчетата. Това само по себе си е грях, понеже отнемаш човешки живот. Пример за това: опитват се да си играят на Бог, като решават да абортират масово, твърдейки, че те имат пълното право на контрол над телата си. Поне древните амазонки са оставяли живи момичетата, докато днешните не подбират – убиват масово неродени деца. Друг проблем на амазонизма е увеличаващите се позиции на амазонките на ръководни постове. В много семейства ролите едва ли не са обърнати – жените поддържат издръжката на дома, докато мъжете или мързелуват, или се грижат за домакинската работа, която по принцип е задължение на съпругата. Но нека видим какво казва Светата Библия за господаруването на жена над мъж: „И тъй желая мъжете да се молят на всяко място, като въздигат чисти ръце без гняв и съмнение; също така и жените, облечени прилично, със срамежливост и целомъдрие да се гиздят, не с плетенки, ни със злато, или с бисери, или драгоценни дрехи, а с добри дела, както прилича на жени, които се посвещават на благочестие. Жената да се учи в безмълвие и пълно покорство. На жена не позволявам да поучава, но заповядвам да бъде в безмълвие. Защото по-напред биде създаден Адам, а после Ева; и не Адам биде прелъстен, а жената биде прелъстена и падна в престъпление; но ще се спаси чрез раждане деца, ако пребъде във вяра, в любов и в светост с целомъдрие.” – Първо послание на свети апостол Павел до Тимотей, 2:8-15. Забележете, тук апостолът изрично заповядва на жените да се подчиняват на мъжете си. Днес много от жените правят точно обратното, дори проявяват наглостта да изкривяват Божия план, като изместват фокуса върху себе си, докато мъжът отстъпва. Съвременната жена е завоевателка, поради тази причина територията на мъжете се свива. Още за еманципацията на женския пол: съвременните амазонки твърдо заявяват, че не се нуждаят от мъже, и че са независими, горди лъвици. Такива жени избират кариерата пред семейството. За тях то е отживелица. Ако все пак създадат семейство, те пренебрегват детето си или го възпитават по свой образ и подобие. Амазонизмът е плъзнал с пипалата си навсякъде, напоил е света с отровните си сокове и е обявил открита война на мъжкия пол.

© Йосиф Асенов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Квазаре - за автора говорех, не за теб. Ти никога не си бил агресивен и нападателен, само по-остро може да си отстояваш мнението. За което те уважавам. И никога не се изхвърляш
  • Ще си измислят не 50, а 150 пола, само и само да не признаят, че има само два биологични пола - мъжки и женски, така както ги е създал Бог!
  • Прав си, не сме длъжни да го правим,.. но има леснина, не им обръщай внимание , макар че от всякъде толерират такива.
    Няма ТВ предаване без подобни измислени герои, а спасението ми е като изключа ТВ и сякаш ми става по-леко
  • Откъде накъде ще толерирам някакъв, дето си е боядисал косата, нашарил се е с 5 кила помади по него, кърши снага като жена и го дава "мека китка", с тънко гласче? Откъде накъде аз съм длъжен да толерирам разни извращения като гейове, лесбийки, трансджендъри, "неопределени" и разни там содомии?!
  • Я да хвърля малко съчки в огъня....В ерата, когато доста мъже се
    правят на ''онакива'', защо да няма и обратното т.е. жени да се правят на мъжкарани. Сега, дали са разни феминистки движения, или псевдо амазонки / ако е имало такива, де / няма нищо лошо...
    или греша, нали уж има равноправия м/ду първи, втори и трети пол
  • Относно натриването на носовете, някой май не чете, ама хич. Това беше адресирано до Квазар. Но както обикновено, всеки отговаря, както му е удобно. Чели - недочели, дайте да оплюем автора, понеже си чесал егото. А това, че съм казал конкретно на някого, че е "натрил носа" на въпросните персонажи, не го отчитате. И дори не четете.
  • Само че авторът се има за герой, че бил настъпил някои, натрил им носовете и др. Объркал се е: тук не е чат-форум да си чеше егото.
    Безжичен - ако беше умен, щеше ли да има какво да се коментира?
    Сори, но е авторски сайт, да си намери другаде място "да провокира", както сам си се радва.
  • Запетаята е излишна.
  • Пак толкова много спам под един елементарен и неумен текст.
  • Йезавелиния дух, както и този на Иродиада, властват с пълна сила над феминистките движения в момента.
  • Ако един мъж смята, че жената не е на неговото високо ниво трябва да си живее сам. И обикновено е така.
    Странни разсъждения на разгневен автор.
  • Така се твори История с призив за Бунт : " О, неразумни и юроде! Защо се срамуваш да се наречеш.......мъж!"
  • Само минавам. Ехооооо, в сайт за творчество сме.
  • Опа, май настъпих болно място? И не, няма да си изтрия коментара просто защото на някой не му харесва. Май, май засегнах неудобна тема ми се струва. Защо не отговаряш palenka, a? Значи мъжът обира всички негативи, а шматката - ни лук яла, ни лук мирисала, така ли?
  • Ако не познаваш жената, много е лесно да я мразиш и да й припишеш, дори собствената си неукост и неудовлетвореност. Но, ако я познаеш и тя те познае, ще усетиш всичко написано в библията в цялата му сила и святост. Разбира се, трябва да се узрее за този момент.
  • Ако е тинейджърка - не само че той е виновен, ами отива и на съд за работа с прокурорска щерка. Защото той е пълнолетен и отговаря пред закона за действията си, а не тя. Я си изтрий комента, че много тъпо се изказа. Не познаваш елементарни закони ли?
  • "И заченат във Рая е първият грях,
    а това е първа стъпка по пътя към Ада,
    мъжът заслепен последвал жената без страх
    и осъден е во веки веков от глупост да страда.
    Как се изкупва такава вина,
    (всъщност вина никаква няма)
    във Вселенска програма няма злина
    и Рая и Ада с чувства само се хранят.."
  • За всяка ключалка има и ключ! Проповядваш Вяра , а сам не вярваш във Божията промисъл?! Във тази Вселена всичко е ПИСАНО и синхронизирано! Само с Вяра (по детски чиста ) се случват чудеса! Изключи от съзнанието си гнева и омразата и ще ти се получи ...Усмих!
    "Вярата живее в сърцето,
    Тя е онази мъничка искра,
    с която светят очите на детето,
    която сее из ефира доброта.
    Вярата енергия е най-чиста,
    пътеводна, ярка Светлина,
    изворна вода жива, бистра,
    най-кратък път,
    към сътворяването на мечта.
    Вярата е и чувство на копнежност,
    към онази най-далечна висота,
    неподправена, благородна нежност,
    даряваща човека с непонятна красота."
  • Било е време когато банда импотентни свещенци за изтезавали и горили на клада хубавите , чаровни и магнетични жени обявавайки се за борци за чистотата на вярата , а жените за вещици ! (Знаете какво са постигнали в тъй наречения западен свят колко им бяха грозни жените) Нима желаете да се върнем в Средните векове а?! Жените могат да бъдат укротени само и само с обичане и любов! Всичко друго е пробвано през вековете ! Вместо да си чешем езиците .......

    "Ако до всяко добро същество
    обича поне още едно,
    ех, ще започне такъв живот,
    че само си викам "Дано"............"Всички проблеми идват от недообичане и недое..ване! - така пише в "Наръчника на Майстора"
  • Не членувам нито във феминистки движения, нито в антиваксърски, нито в разни клубове на анонимни алкохолици.
    Да не съм мъж да съм някакъв си член? Нали съм женка, стоя тука да ми натриват носа разни алфа мъжкари 😎 Иначе къде другаде ще срещна истински мъже?
  • Те не могат да го разберат, човек. Всъщност могат, но не им изнася, и затова се усукват, въртят, правят, струват, само и само Господа Бога нашего Иисуса Христа да не приемат.
  • Видях клипа. Е, и?Някой нещо проповядва, на теб ти допада - и давай да просветлим непросветените. Ае не подценявайте аудиторията, моля!

    Ти вярно ли мислиш, че е "натрил" носовете на женките? С него може и да се закачаме, и заяждаме, но си имаме уважението, не се вживявай толкова! Виртуално някой ще натрие нещо си на големи хора! Смях в залата!
    Докато си вярваш, че женките са, за да им натриваш носовете виртуално, реален няма да видиш.
  • С женките шега не бива,а уважението не си ли го спечелиш, трудно някоя да те последва. Още по-малко да ти измие крачетата и да те клонира. Но странно 😇! чувствах се на мястото си и преди това. С цялото ми уважение към теб, Йосиф, казах, каквото мисля и то касаеше издръжливостта на есето, като такова. Не успя да ме убедиш като читател - женка. Е, поне опита. Нищо, другия път.
  • Естествено, че няма да съществува, неудобен е за някои кръгове и затова са го свалили.
  • Ето го моят човек, най - после дойде. Поздравления, натри носовете на някои женки тука, дето подкрепят феминизма и добре ги постави на мястото им. Последното изречение изчерпва всичко! Нищо чудно, че клипът е изтрит, не се е харесал на някои хора и са го свалили.
  • Интересно есе, но ми се струва постно за тази тема. Ако се опитваш да докажеш дадена теза, виж първо историята, погледни истината от всички страни, предай я нагледно, търси конфликтните точки, слабите и силни страни и тогава стреляй. Гаранция, че няма да е стрелба в тъмното. Нито истината ще звучи като изманипулирана, подпряна на патерицата на религията. Успех!
  • Феминизмът е движение за равноправие между половете: гласуване, работа, заплата и др. Между другото и мъже участват в него, така са отвоювали правото самотните бащи да получават майчинство при отглеждането на дете или ако по някаква причина майката трябва да работи и др. Това не означава, че елементарни неща от мъжкото поведение като кавалерство и джентълменство трябва да се премахнат. По тоя начин мъжете се обезличават като пол, и после се чудят защо жените не ги харесват.
  • Хубаво е, че имаш позиция и я изразяваш. Уважавам това и го ценя в хората, когато могат да се защитят с аргументи.
    Лошо е когато се обобщава на килограм. Хора всякакви, половината луди, другите ядосани и всеки с неговите си грижи. Няма как всички жени да ги метнеш под един знаменател и да обобщиш. Аз поне това имах предвид в изказването си.
    Апропо за феминизма, много са ми забавни мъже, които ги е страх от това понятие, нищо лично Феминистка не е равно на мъжемразка, как пък не го разбраха тези мъже, а жена, която си търси правата.
  • palata11 (Йосиф Асенов) - проблеми в общуването! Промени отношението си, проблемът не е в жените. Умен си, начетен си, изкарай забавното от себе си, с което да си интересен и задържаш вниманието. Докато мъжете се увличат по външността на жените, жените - по отношението на мъжете към тях.
    При тази асоциална среда, в която живеем, все по-трудно става реалното общуване и в частност доверието. Жените са несигурни, а мъжете демонстрират нахално и агресивно поведение А ла "Ти за к'ва се мислиш" и "Давай на въпроса, няма си губя времето с теб". Порочен кръг, от който няма измъкване, ако не промениш себе си.
    По принцип пиша, за съжаление картината като цяло не е розова.
  • Йосифе, защо да е странно, че една жена, заплатила за феминизма с децата си, е прогледнала и се е смирила? Встъпването в православието изправя много кривини в човека! И Слава на Бога!
  • И да добавя за финал - Независимо дали ти харесва, картината е именно такава - апокалиптична. Затова и правя такива изказвания.
  • О, да palenka, засегнат съм и то много. Просто ми писна да ме отрязват. Нито една не иска да ми върже и това е нещо, което ме яде отвътре.
    RumyanaShtereva - така е, няма по - малък или по - голям грях. Но първо Ева съгреши и след това Адам.
    Безжичен - аз съм на същото мнение като теб и съм православен християнин. Относно недомислицата - ами нормално е да мислиш така, понеже не си срещал тази дума. Все пак е нова. Това е лично мой термин. Но не съм съгласен с "Ами просто мъжете и жените са хора с еднакви права и възможности. Да даваш такива примери в съвременността е твърде назадничаво като идеи. Добре, че са много малко мислещите така."
    Patrizzia - без коментар
    РосиДимова - само не ме обвинявайте в богохулство, само защото истината не ви изнася.
    Lilia_Anna - Най - после някой да е съгласен с мен. Но което е странно, това е именно жена.
    DPP - Като имам позиция, ще я изразя, естествено. И напротив, феминизмът отдавна е станал "нещо толкова крайно" , по твоите думи.
  • "засилени инвазивни действия", "изразени агресивност, настъпателност, войнственост", "като решават да абортират масово"...
    Хубаво е когато човек има мнение и позиция и я изразява, да използва едни изразни средства за подсилване на ефекта също добре. Но човек само като прочете първите няколко реда и се чуди за какво иде реч?!
    Апогеят всъщност е в края с "Амазонизмът е плъзнал с пипалата си навсякъде, напоил е света с отровните си сокове и е обявил открита война на мъжкия пол" - абсолютен апломб!!!
    Всъщност, това че феминизмът като понятие е изместил значението си, не означава, че е нещо толкова крайно. Много термини в живота вече не са със същите значения, с които са били в началото. Обществото върви напред, дали е за добро или за зло няма как да решим ние, които живеем в дадения момент, но да се правят такива, едва ли не апокаличптични и да не кажа смешни изказвания?!
    Отдавна жените не са това, което са ги карали, подчертавам, карали, учели и принуждавали да бъдат
  • Наистина виждаме изразена тенденция жената да завладява изконни мъжки територии, да се "освобождава" от финансовата зависимост на мъжа, а едновременно с това мъжът все повече да свиква да е подчинен на жената и в семейството си, и на служебното си място. Бог е казал, че мъжът и жената са една плът, едно цяло. Когато определена част от цялото нараства, останалата се смалява. Мъжът и жената не са равни, и няма как да бъдат. Тази размяна на естествените роли, превръщането им в неестествени, не ги изравнява, а заличава естественото предназначение на двата пола. Жените стават все по-мъжествени, придобиват мъжки навици и поведение, по-властни и груби са. Мъжете все повече се изнежват, стават все по-суетни и лениви, избягват отговорност и въобще губят своята естествена мъжественост. В крайна сметка с това светът съвсем не става по-мирен и по-добър, а любовта все повече оскъднява.
  • Библията учи, че и мъжът, и жената са създадени по Божия образ.
    Библията учи, че образуването на жената от мъжа показва залегналото в
    основата единство и равенство на човешките същества.
    Библията учи, че мъжът и жената са съучастници в Грехопадението – Адам е
    не по-малко виновен от Ева .
    Библията учи, че властването на Адам над Ева е резултат от Грехопадението
    и следователно не е част от първоначалния сътворен ред.
    Библията учи, че Иисус Христос идва да изкупи както мъжете, така и жените.
    Май всеки чете Библията по различен начин!?
  • Амазонизъм? Безжичен, както винаги е абсолютно прав.
  • Е, аз съм мъж. Бял, възрастен, хетеросексуален, православен християнин. И не признавам простотии като "бялата привилегия", "псевдолиберализъм" и т.н. Против извращенията съм - като феминизъм, педерастия и сродни содомии, но туй тук дето го чета сега, е не само пълна недомислица, ами то да му се чудиш в съвременността. Ами просто мъжете и жените са хора с еднакви права и възможности. Да даваш такива примери в съвременността е твърде назадничаво като идеи. Добре, че са много малко мислещите така.
  • Да! Че на Адам му бил слаб ангелът, Ева му е виновна.
  • Грехът е опорочил всичко в този свят! И няма по- малък грях(Адамов) от по- голям(Евин) и що са били разделени тогава? И помисли, писано е: последните ще бъдат първи!
  • Горките мъже, живи да ви ожали човек!
    Ти лично засегнат ли си от жените и ако да - по-добре сподели лична позиция и мнение вместо да ми излизаш със секстистки клишета, та чак и Бог намесваш.
    Не знаеш ли, че освен религиозен има и законов и обществен морал, които определят поведението ни?
Предложения
: ??:??