28.11.2010 г., 11:21 ч.

Ангелска помощ 

  Есета » Други
1367 0 1
1 мин за четене

Бяхме в Гърция на екскурзия с двама приятели. Решихме предварително да отседнем в едно курортно селище. Вече се свечеряваше, когато пристигнахме. Тъй като беше ноември месец, всички хотели бяха затворени. В този момент разбрахме, че няма къде да спим. Започнахме да се питаме един другиго какво да правим. В този момент се сетих за ангелите. Мислено ги помолих да ни упътят към място, където да пренощуваме. Беше странно. Веднага след като се обърнах към тях с молба за помощ, на единия от моите приятели му хрумна нещо. Каза ни, че бързо трябва да отидем до някакво местенце, което било наблизо. След малко вече бяхме там. Оказа се, че е семеен хотел. Порталната му врата беше леко открехната, колкото да мине човек. Влязохме. Някъде в дъното на хотела видяхме някаква жена, към която се отправихме незабавно. Заприказвахме се на английски. Обяснихме ù, че търсим къде да спим.  Тя отговори, че сме извадили голям късмет, защото след няколко минути вече нямало да я има, защото щяла да ходи някъде, а наоколо всичко било затворено. (казах си: - „ето защо моят приятел толкова се разбърза изведнъж”,след това много пъти благодарих на ангелите за оказаната подкрепа и за свидетелството, което ми дадоха за пореден път). И така, няколко мига след като помолих небесните ни приятели за помощ, помощта ни беше оказана.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Супер интересно ми беше да те прочета! Ангелите ни? Мислите ни? 10 години и вярвам,и им се моля,и...нищо! Още по-зле! Освен на твоите ангели да се помоля?!Поздрави
Предложения
: ??:??