1.12.2013 г., 21:12 ч.

Армагедон в душата 

  Есета » Граждански
1445 0 2

В Авангарда на чувствата ни камертонно отеква Безразличието.

Безчувствието към собствените или съдбите на другите монотонничи на втората редица.

В Калейдоскопа със седем скали на сивото черните дупки на Отчаянието отскачат от мъгливото сиво на делника, а между тях се лутат градирано всички останали безнадеждия.

Стройните редици постепенно се разреждат в мърлявата тълпа от Бездушие, Безверие, Безнадеждност, Безвремие, Безумие и всички останали Без-характеристики.

Ариергардно в строй трополят Злобата, Омраза, Ярост, Реваншизъм, Нетърпеливост, Горделивост, Предразсъдъци, Злост и Уродливост кресливо размахвайки огнено-черните си лозунги и островърхи пряпорци.

Най-отзад, загърнал уродливото си тяло в черна мантия крачи кръвожадния Принц на Лукавството, Демагогията, Измамата, Мошеничеството и Лъжата. Той надзирава разюзданото си стадо и зорко следи никой да не напуска мъртвешките му редици. Крачи и дебне своя удобен и неизбежен момент.

Той е бил,
той е
и ще бъде

Повелителя на мрачните устои марширува уверено към своя Армагедон и знае.
Той знае!

 

© Атеист Грешников Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • refab (Фабер ): тези "тежки" словесни маниеризми са отражение на твоите "качества", които са "различни", а дали е "по-добре" това можеш да определиш сам, ако все още не си се "поотчаял" :D :D: D
  • йеромонах (Атеист Грешников), какви са тези "тежки" словесни маниеризми?

    П.п. Ти да се случайно аргосания йеромонах Кирил от Троянския манастир, да си поотчаял и сега да пишеш тия работи?... Просто се покай истински, промени си живота и качествата и вече ще е различно - по-добре.
Предложения
: ??:??