20.01.2006 г., 19:59 ч.

Аxxx тази съдба :-) 

  Есета
2190 0 3
2 мин за четене

Какво да направим,когато съдбата се изпречва на пътя ни и не ни позволява да се сбъдне това,което искаме?! Трябва да се доверим на инстинктите си и на интуицията си, но понякога е толкова трудно да вземеш решение, да разбереш дали ти се дава знак или това е просто някакъв лош късмет. Аз лично смятам,че всичко,което ни се случва е трябвало да ни се случи , нищо не е случайно на този свят!Все пак никой не знае какво го очаква и какво ще му се случи, а няма нищо по-стряскащо от това да не знаеш какво ще стане с теб! Понякога съдбата ти се изпречва на пътя, а на теб така силно ти се иска това ,което си си наумил да се случи.Тогава какво?! Дали трябва да се примириш? Има два варианта или да тръгнеш срещу съдбата си и да рискуваш да сгрешиш и да загубиш в тази битка или да се оставиш и да чакаш да видиш какво ще стане,но и при този случай е твърде възможно да сгрешиш , защото може би това препятствие ти е било спуснато ,за да се бориш,за да не се предаваш! Но как да разбереш кое е вярно ако сърцето ти е в абсолютен  разрез с разума!Мисля че сърцето би трябвало да надделее , но все пак винаги има едно ‘но’….Все пак имам и едно успокоение ,че ако сбъркаш след това ще си по-силен и по-мъдър’Струва си понякога да минеш през ада ако излезеш от там поне малко по-силен’. Всичко е толкова объркано.А защо трябва да е така?Сега като се замисля , ние хората сами си правим живота сложен, в стремежа си да държим всичко под контрол , правим толкова много грешки….Сами се измъчваме,сами се самосъжаляваме ,сами си затрудняваме всичко с всички тези скрупули , честолюбие и какви ли още не отрицателни неща.Не трябва да е така , но за съжаление е и колкото и да се стараем , понякога е просто невъзможно да се отърсиш от всички тези отрицателни емоции !Е не може пък и винаги да сме щастливи ,нали така?Пак това страдание се изпречва.То като се замисли човек всичко е страдание,раждането-страдание,да загубиш близък човек-страдание,да не постигнеш това,което желаещ-отново е страдание ,  но винаги трябва да се гледа напред . Страшно си е да не знаеш какво ти предстои , но си заслужава!След като мине всичко,ставаш много много по-силен и готов за още главоблъсканици ! Това е живота борба , борба и пак борба!

© Мария Стефанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • браво!
  • Казват, че ако не изпиташ болка няма да знаеш какво е щастие. Но не винаги липсата на болка е щастие. Понякога е празнота. Повечето от този сайт се борим със себе си и празнотата. Желая взаимен успех
  • Дали трябва да се примириш.....даааа!!!!
Предложения
: ??:??