2.05.2005 г., 13:05 ч.

Аз съм грозен 

  Есета
5570 0 14
3 мин за четене

Аз съм грозен. Когато природата ме е създавала, явно е била в месечен цикъл или обедна почивка (това понякога може да е едно и също...). След това, за да замаже малко гафовете си, ми е тръснала с шепите, без да се стиска, остър език и ум колкото на 3000 незадоволени руси и малолетни чалгаджийчета. Това обаче не ме топли особено. Понеже съвременната жена търси в мъжа всичко друго, но не и мозък. В крайна сметка, мозъкът няма да й е от особена полза, освен ако не иска да прави кариера като професор, член-кореспондент на БАН по философските въпроси. Повечето жени обаче нямат подобни амбиции. Щом стигнат до първата част от евентуалния си бъдещ титул - "член" - те забравят майчино мляко, бащин шамар и първа целувка с момченце под лунната светлина.

Аз съм грозен. В последно време съм и поостарял и надебелял. Но не ми пука особено. Когато бях млад и слаб, никоя от всички големи бели пернати създания, издаващи крякащи звуци (все пак да не казваме "патки", понеже напоследък всяка незадоволена коза се пише по-голяма феминистка и от Прешъс Уилсън) не се трогна по мен, та сега ли? Големите пернати създания търсят големи окосмени горилки с портфейлченца като "Война и мир", с колички с размерите на боклукчийски камион и с пръстченца като салам "Перелик" - за хубави хора! (бел. ред. - в повечето случаи това всичкото върви в комплект с полов орган с размерите или на дебърцина, или на свинско черво, но нейсе...)

Аз съм грозен. Както най-вероятно си грозен и ти, който в този момент четеш това писание. В крайна сметка светът не се състои само от плакатни манекени с фейсове на Дейвид Бекъм, мустачки тип "курвенска вежда" и брада в стил "козлето Боц"... а, щях да забравя и мускулите на Шварценегер от предгубернаторския му период. 90 на сто от българите сме грозни... според стандартите на тъпите крави, четящи "Блясък", "Жената днес" и "Мъжът нощес". Преждеспоменатият едър рогат добитък си мисли, че е достатъчно да нанесе пет пласта мазилка марка "фон дьо тен" по личицето си, и вече е заприличала на Линда Еванджелиста, при положение, че преди това е приличала на онзи крокодил от "Без думи"... как беше... а, Раши. Не става, уважаеми блеещо-мучащо-крякащи феминозавърчета.

Аз съм грозен. Но и вие не сте по-красиви, дами и господа. Поне не външно. Ама на кого ли му пука за вътрешната красота? Не и на вас, нали? Сложете си ръка на сърцето и кажете кога за последно сте пускали гювеч на някого като мен? Доста отдавна е било, нали? Когато все още не сте се мислили за принцеси и кралици, а си бяхте чистопородни грозни патенца с кал по перата и хайде да не казвам какво около устата. Тогава правихте секс с всеки, само и само за ад ви забележат. Сега обаче акциите ви са по-скъпи и от тези на "Microsoft". Майкрософтските обаче поне имат покритие. Понеже 90 на сто от компютрите са с Windows, а вие се котирате сред все по-малко народ.

Аз съм грозен. Отвътре обаче съм красив. При вас е обратното. Ето защо съм се отказал да залитам по поетеси и списувателки. Много отдавна бях казал, че духовната нищета води до интелектуална, чувствена и дори понякога физическа фригидности и импотентност извън рамките на белия лист. Вие пишете красиво, понеже чувствате, че в реалния живот това няма да ви се случи. И не се случва. Затова е и цялата ви злоба, затова отчаяно търсите към кой пън, чвор, корен или клон да се лепнете - защото чувствате, че остарявате и погрознявате, тоест, губите най-големия си коз досега - лицата, циците и задниците си. А когато ги загубите, няма с какво да компенсирате. Най-много да научите наизуст някой-друг цитат от Паулу Коелю, с който да впечатлявате самотни библиотекари и читалищни дейци на село. Но и това няма да мине.

Аз съм грозен. И съм свикнал. И вие ще свикнете. Но ще ви боли.

Дано.

© Сибин Майналовски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Добър текст. Но... За никого не трябва да се съди само по външността, както ще ви каже Джак Изкормвачът...
  • Глупости, според мен няма грозни, не го казвам, защото аз съм голяма убавица ами защото не правя разлика между хората! Дори и тези цитирам "че е достатъчно да нанесе пет пласта мазилка марка "фон дьо тен" по личицето си.." ивътрешна красота в себе си!! Познавам го от опит и това, че си си сложил фон дьо тен за да покрие пъпките не е грях, защото всеки иска да се оттърве от тях! Дори и дебелите се уважават... така че не скърби!!
  • аз сащо сам грозен даже доста бих казал които ме познава знае какаф човек сам
  • Всеки човек си има и нещо хубаво,няма грозни хора според мен
  • А дали всички останали сме грозни... или просто така ти харесва да мислиш...
  • Ти си грозен. Не. Но ако се приемаш за такъв, не считам, че е нужно да го изкарваш на останалите, които са ако не красиви, то поне симпатични. А да оплюваш всички същества от женски пол, е направо ненормално. Защото, както е казал "alhimikat" - Симион Патеев, и аз смятам, че съчетавам и външна и вътрешна красота. Да, има и такива "личности", за които си абсолютно прав. Но мисля, че гореспоменати регистрирани ТОЧНО в този прекрасен сайт(почти) няма...
    Иначе ми хареса... Има интересни моменти. И въпреки, че се чувствам леко засегната, имаш моите поздравления за това творение.
  • Извинявай, обаче какво е това?! Има цял куп мъже от грозни по-грозни външно, поне на пръв поглед, по които хиляди мацки хлътват, а да не говоря колко жени има, които заслужават уважение. Айде сега да не се обиждаме! Все пак не мога да не призная, че задържа вниманието ми, така че...яко есе, ако оплюваше мъжете обаче...
  • интересно и тук се зароди кратка полемика
    още по интересно че от жени са писани такива бисери :

    петя (петя кръстева)

    5-05-2005г. 21:23
    Знаеш ли...страхотно е! За съжаление жените са такива! По дяволите изключенията- та те дори не се забелязват заради блясъка на патките!!!

    а аз си мисля че жените се подкрепяли въпреки всичко, но уви ......

    (и относно коментарите ми не си мислете че целя да нагрубя или обидя някой колега - далеч съм от тази мисъл)
  • песимисти такива...света се свърши колко по-зле от вас има.
  • Знаеш ли...страхотно е! За съжаление жените са такива! По дяволите изключенията- та те дори не се забелязват заради блясъка на патките!!! Как ми се иска и мене веднъж някой да ме хареса истински!!!
  • Добре де, в райна сметка човек е наистина такъв, какъвто се възприема. Грозен или не - по-важното щастлив ли си....
  • Привет Магьоснико на словото!
    Отново написаното много ме развълнува и се изкуших да отразя мнението си. Много си прав в онова дето пишеш за физическата и духовната красота, но аз имам малка реплика. Да си грозен боли, но не толкова колкото да си красив и да се чувстваш употребявам само заради това. Късметлии са красавците ,които не го осъзнават ,а грозните - на тях поне им е леко защото когато ги харесват то е истински.
    А ти не си грозен ,само си умен ...!
  • Едва ли пасва да напиша,че ми харесва,и все пак е така..Доста си оплюл жените, пази се, че току-виж ти изболи очите Обаче си много прав, защото е нужно само да се огледаш, и ще познаеш в почти всяка на улицата една от гореописаните "патки". И все пак не слагай всички жени под общ знаменател, нали знаеш- всяко правило си има изключения!
  • Приятелю (ако не възразяваш на обръщението), аз не съм фотомодел но смятам че природата ме е дарила с нормално количество красота, така че написаното по горе не ме засяга (старая се да съчетавам и външна и душевна красота)

    Колкото до теб, съдейки по снимката, която си приложил изобщо не си грозен, а ако започнеш да пишеш малко по оптимистични произведения ще се радвам да ги прочета

    П.П.

    стига сме плюли тези жени а
    (но разбира се това е въпрос на творчески избор)
Предложения
: ??:??