24.10.2007 г., 20:23 ч.

* * * 

  Есета » Други
1713 0 5
1 мин за четене
 

Най-важното нещо

 

Казват, че зад всеки велик мъж стои една велика жена, но според мен изобщо зад един велик човек стоят неговите приятели! Но някои хора грешат като си мислят, че имат много приятели.Човек има много познати, но истинските приятели са малко! Истински приятел е този, на който би могъл да се довериш за всичко, този, който знаеш, че като паднеш, ще ти подаде ръка... А има хора, които постоянно си намират нови приятели и вече не общуват със старите, но аз не одобрявам това. Винаги трябва да си намираме нови приятели, но никога не трябва да забравяме старите. Новите приятели са сребро, но старите са злато! Казах това, защото познавам едно момиче, което направи това, но щом го прави, никога няма да си намери истински приятели, а и тя губи старите, не те нея. Взех малко да се отклонявам, но ще се върна към основното - Приятелството. Някои хора казват, че любовта и най-важното нещо на света, но оспорвам  и това. Дори във една връзка  основата е приятелството. Също така искам  тук да благодаря на моите  приятели и да им благодаря, че винаги са ме подкрепяли и в трудни моменти са били до мен!Както и да им кажа, че СТРАШНО МНОГО ги обичам! Специално искам да благодаря на Мишито и Мимито, защото се чувствам като най-богатия човек с приятелки като тях и да знаят, въпреки че много пъти съм им казвала, че винаги могат да разчитат на мен и че бих направила всичко за тях, никога не съм имала по-добри приятелки, няма и да имам!

© Преси Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Ви много, на всички
  • Браво, миличка!!!
  • Напълно съм съгласна и да,сама стигнах до извода,но съм сигурна,че е вярно!А това за кой е ПРИЯТЕЛ ттова имах предвид с "...Човек има много познати,но малко приятели!..." Благодаря за мнението
  • Много ми хареса това "зад един велик човек стоят неговите приятели". Ако сама си стигнала до този извод, ти си разбрала нещо, което много хора далеч над твоята възраст не разбират.Пази приятелството, но внимавай много кого ще наречеш ПРИЯТЕЛ.
  • Истинското приятелство е като виното - колкото повече време минава,толкова по-добро става. Съхрани това приятелство,което си намерила,защото то е като лястовичка,която рядко каца на рамото!!!
Предложения
: ??:??