25.07.2017 г., 14:30 ч.

Белези 

  Есета » Лични
1258 1 1
1 мин за четене

 Имаш ли белег? От изгаряне? От порязване? От операция? Или например от разочарование? Разбивали ли са някога сърцето ти? Ако отговорът на някой от тези въпроси е ''да'', тогава знаеш какво означава белегът. Онова нещо, което можеш да прикриеш... невинаги, разбира се. 

     Сети се за белезите по кожата и по душата ти, нали? Но кои от тях са по- страшни? Онези, които си получил заради здравословен проблем и  винаги ще ти напомнят колко голям късметлия си, защото си бил на правилното място в правилното време и сред правилните хора, които могат да спасят живота ти? Или онези, които хората оставят върху теб? Когато те изоставят. Когато те предадат. Когато те захвърлят като непотребна вещ, мислейки си, че ще се изправиш лесно, след като са те бутнали толкова жестоко. Кои от тези белези ще останат трайно в съзнанието ти? И по тялото ти?

     Аз също имам белези. Май всички ние имаме. Те са това, което ни показва, че сме били достатъчно силни, за да преживеем лошите неща, случващи ни се докато сме живи. 

     Не се срамувай от белезите си, приятелю! Те са това, което те правят такъв, какъвто всъщност си. Без тях нямаше сега да си същият, нали? 

     Белезите ни правят красиви, защото показват, че ние всъщност сме живи. Зад всеки белег стои история, която би разказал на любимия човек или би задържал в теб завинаги.  Те остават завинаги, защото са част от нашето минало. 

     Имаш ли белези? Защото май всички ние имаме. 

© Bibi Sim Всички права запазени

Едно от най-трудните неща, които някога съм писала. Отне ми доста време, за да излея душата си върху листа хартия. Надявам се, че всеки един от Вас ще се припознае. Защото май всички ние имаме белези. :) 

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Права си, имаме... от всякакъв вид. А някои хора пък вървят и оставят белези в душите на други хора...и дори не забелязват. Други пък оставят белези защото ги лекуват... и живота си върви
Предложения
: ??:??