20.06.2012 г., 22:41 ч.

Безкрай... 

  Есета » Любовни
1658 0 1
1 мин за четене

Замисляли ли сте се колко преходен е животът ни?! Един ден си с един човек, на другия ден с друг. Всеки път имаш нова и нова тръпка... Ами ако един ден чувствата се изчерпят... ставаме емоционално изчерпани. Всяка нова любов е интересна и вълнуваща. Но защо след това идва друга. Аз съм на мнение, че едно сърце е само за един човек. Но съм обичала толкова пъти досега. И всеки път си мисля, че е за последно, но след това срещам някой нов и човекът, който толкова много съм обичала, става бивш. Понякога, разбира се, са ме наранявали. А болката от любов е много силна. Падам, и после някой ме намира и ме вдига. Обича ме, а аз го наранявам. Защо все трябва да нараняваме хората, които обичаме. Когато бях малка, си мислех, че ще намеря един човек за мен и ще го обичам завинаги.. Колко просто звучи. Сега има човек до мен и го обичам повече от всичко досега. Но лошото е, че не мога да изтрия миналото и спомените. Знам, че ще имам нови много по-хубави моменти. Най-после срещнах любовта и не искам да я пускам да си отиде от мен. Правила съм много грешки досега, но мисля, че няма безгрешни хора. И по-добре нищо да няма, за да няма какво да се губи!

© Марияна Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А защо да не е лесното!Защо да не е само един човекът и той да топли сърцето ни!Може да е лесно,стига ние да го искаме!
Предложения
: ??:??