12.06.2010 г., 10:27 ч.

Благодарността ни окрилява 

  Есета » Други
4721 0 2
1 мин за четене

Днес е хубав ден. Не мислите ли? Дишаме, усещаме, живи сме. Това е прекрасно, не мислите ли? Приятели, животът ни може да бъде и е много хубав, когато сме благодарни за всичко. Дори тогава, когато ни се струва, че всичко е против нас, дори тогава можем да бъдем благодарни. В благодарността се крие магическа сила,която ни дава един по-извисен поглед над нещата. Поглед, който може да снеме бремето от плещите ни и да озари лицата ни. Човекът, който е благодарен, умее да цени живота си и живота на тези около него. Благодарността сваля преградите в съзнанието ни, за да ни покаже един красив свят от възможности. Това е животът на нашата душа. Ние сме слезли на този свят, за да пресътворяваме себе си и своето изживяване. Когато сме благодарни за всичко и на всички, можем да постигнем оптимума си, а също така и да облекчим пътя си. Благодарността е ключ, който ни свързва с потока на изобилието и всички хубави хора на тази земя. Благодарният човек всякога е в настроение, защото висшите енергии на любовта текат през него и озаряват съществото му. Ние сме свикнали да гледаме по един начин на нещата. По начина, на който сме били възпитани като малки. Но този начин вече не ни върши работа. И най-простият път да се превъзпитаме отново е да бъдем благодарни за всичко, да виждаме доброто във всяка ситуация, във всеки човек и най-вече в себе си. Това е постъпен процес,но ако се упражняваме всекидневно, ще станем наистина добри. И тогава хората сами ще идват при нас за съвет и за насока. Благодарността е като птица, която те качва на крилете си и те води из вълшебни и непознати земи. Този, който е възпитал в себе си чувството благодарност, е като пътепоказател, по който другите могат да се насочат. Да бъдеш благодарен за всичко в живота си, значи да се срещнеш с Бога. А каква по-приятна среща от това? Пожелавам на всички нас да бъдем благодарни, за да можем да оценим чудото, наречено живот. Нека всички бъдем благословени.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • съгласна съм с теб. ако искаш да благодариш винаги ще намериш за какво, ако искаш да си недоволен пак ще намериш за какво. въпросът е какво избираме и то води след себе си още от това което сме избрали.
  • И така трябва да бъде. Най-после един интелигентен сайт, който не търпи неграмотни изрази.
Предложения
: ??:??