10.02.2008 г., 20:31 ч.

Благодаря 

  Есета » Любовни
2266 1 1
1 мин за четене
   Да, вече не съм същата... Ти ме промени! Но не те виня, благодарна съм ти! Благодаря ти за болката, сълзите, раните и всичко останало, което ми причини... Мислиш си, че съм прекалено слаба да продължа напред? Преди да те срещна бях, но след всичко, което преживях, благодарение на теб е невъзможно да съм слаба... Не съм същата вече! В началото ми беше трудно, но по-късно осъзнах колко много си ми дал, колко силна станах заради теб... благодарение на всичката болка... Да, и ти имаш нещо за осъзнаване, но когато го разбереш, ще е прекалено късно... Какво ли? Ами трябва да осъзнаеш, че изгуби много! Някъде по безкрайния лабиринт от лъжи изгуби момичето, което те обичаше, нежната и и искрена душа отлетя! Нещо ново се появи на нейно място, отново благодарение на теб... Чувстваш ли се доволен, че унищожи човешкото в мен... Сигурно, но повярвай ми, в момента няма по-щастлива от мен! Вече нямам сърце и честно казано, така ми е по-добре! Не усещам вече самотата, щастието, мъката, болката, нито ЛЮБОВТА! Чувствам само омразата и това ми е достатъчно! Благодаря ти за това, в което ме превърна!

На В.В.

© Анонимен Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Старай се да бъдеш силна, но не позволявай на омразата да тлее в теб-не ти е нужна, с положителни чувства се живее по-лесно.Щом си осъзнала,че не те заслужава и че не е човека за теб продължи на пред и забрави за него !
Предложения
: ??:??