7.07.2010 г., 23:42 ч.

Благослов 

  Есета » Други
916 0 0
2 мин за четене

Здравейте, приятели.  Днес ще поговорим за нашата способност да погледнем на света с нови очи. Очи, които виждат добротата във всекиго и във всичко. Само от нас зависи начина, по който ще изберем да гледаме на заобикалящия ни свят и на самите себе си. Да, ние можем да изберем да гледаме  на живота си по начин, който ни кара да се чувстваме зле, но също можем да изберем и да гледаме по начин, който ни кара да се чувстваме добре. Нека отидем по-нататък. Вместо да сме безучастни свидетели на това, което ни заобикаля и да откликваме на доброто с добри чувства, а на злото с негативни,  можем да изберем да бъдем творци на своя живот,  т.е. ние сами можем да изберем на какво да обръщаме своето внимание. Защото това, което наблюдаваме, съдържа и двете неща в себе си - и позитивното, и негативното. И както сме свикнали да се чувстваме зле от някои неща, защото наблюдаваме техните негативни характеристики, така и можем да се приучим, да се превъзпитаме отново, да наблюдаваме Доброто в това, към което гледаме. Така ще успеем да се чувстваме добре при всякакви обстоятелства. Силата на твореца е в това, че той сам избира какво да създаде в живота си. И след като избере, той гледа само към него,сътворявайки го в своя свят, по силата, дадена ни от Бога.

 За какво ви говоря всички тези неща?  Говоря ви ги, за да изпълня едно свое обещание към вас. Аз ви обещах да ви напомня, когато дойде времето. И ето, времето настъпи. Време е, мили души, да се събудите за своята висша реалност и да осъзнаете своята сила, своята красота. Време е да си спомните колко много Добро носите вътре в Себе си. Време е всички ние да се обединим и да изпълним задълженията, които сме поели преди въплъщението си на тази земя. Ние всички сме Работниците на Светлината, чрез които се проявява Новият свят. Новото небе и новата земя, които сега си проправят път в общата действителност, го правят чрез нас. И когато ние сме в истинската си сила, можем да светим все по-силно и така можем да донесем облекчение за цялото човечество. Нашата награда е радостта.

 Затова ви казвам отново - това, на което спирате вниманието си, се превръща във ваша действителност и чрез вас в обща, колективна реалност, в която живее цялото човечество. И вместо да съдите себе си, своя ближен или „злощастните обстоятелства”, можете да разберете, че вие сте отговорни за всичко, което ви се случва. Напомням ви, приятели, вашата сила е в това да се приучите отново да виждате Великото Добро, което се спотайва във всичко, към което насочите вниманието си. Достатъчно е да погледнете с други очи. С очите на вашата душа, която е Любов. Сега искам да ви благодаря, защото знам със сигурност, че във всеки от вас има много Добро, което иска да се прояви. Ние можем, приятели. Можем да се променяме и то бързо. И какво ще бъде учудването ни, когато видим как нашата лична промяна е довела до промяна в целия свят. Бъдете благословени.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??