1.11.2023 г., 11:52 ч.  

Богът на войната 

  Есета
240 0 6
2 мин за четене

 

Събитията от последно време поставят за пореден път въпросът: На чия страна е Бог? Чий е? Къде живее?

Когато Земята беше малка и се намираше между четирите свещени реки извиращи от рая, отговорът беше ясен: Храмът в Ерусалим. Построен е на хълма, който е ''първенец между планините в света''! Да вметна,че като бях на хаджилък, го изкачих без да забележа ( да ми викате дядо Хаджи!).След Вавилонския плен,  тези земи заселват други народи и те имат неблагополучия. Затова царят командирова еврейски свещенослужители да ги обучат как трябва да се служи на бога на тези места.

 Спекулира се с  факта,че Кубрат платил литургия  в Константинопол, но това е акт на учтивост. Посетил си земите на този бог, трябва да му отдадеш нужното внимание. Когато земата се разширява, навсякъде почват да строят все по-големи и по-красиви храмове , за да примамят бог при тях. Като къщички за птици! На Мардук например са построили огромен храм, но след няколко сушави години изхвърлят статуите му от там. Уволняват го един вид и царят поставя там собствените си. Поема задълженията му.

 

На чия страна е Бог, в началото е ясно. '' Аз съм Бог на твоя народ и ще ти помогна срещу другите народи!''. Тази помощ не е безкоростна. Бог взима процент от плячката , платим в храма в Ерусалим. За една битка пророчествата са били неблагоприятни. Войската все пак тръгва, на на всеко 50 крачки спира и коли овца. До мястото на сражението е имало километри разстояние , така че смятайте... Но си е струвало! В сублимния момент Бог се появява възседнал лек облак начело на многочислените си колесници! Сталин май е питал има ли баталиони Папата? За Папата не знам, но ето че Бог има колесници, с впрегнати в тях магарета. По него време още не са ползвали конете. Не е била измисляна яката. То и Христос на магаре влиза в Ерусалим.

 

После разрушават храма! Евреите нямат право на други храмове. Синагогата е общо събрание.На гръцки!( син агора) В Александрия ги измислят. Там и равините са носили гръцки именя. Маймонид казват, разрешавал на евреите да се молят в джамии. Така де- Бог е общ. Затова не е ясно на чия страна е Бог в Близкият изток. Не че ще направи нещо с магаретата в тунелите. Още по сложно е на другия фронт. Затова се налага едните да викат на другите евреи и сатанисти а те да им отговарят с татаро-монголи. Затова си и целят храмовете с ракети: Бог да избяга от врага и да дойде при тях.

Мисля,че Бог е избягал. Сега има къде- светът порасна неимоверно. Квинтилион галактики, безброй слънца и неизброимо множество планети. Всичко се е разхвърчало, черните дупки поглъщат материя, така че едва ли му е до някакви еднодневки на миниатюрна планета в забутана галактика.

 

Което обяснава защо Бог не се явява на фронта.

© Слав Коруба Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • К(хане), една от малкото , да не кажа единствена българска дума засвидетелствана в надписи на кирилица е кръчагъ (гърне , често урна). От този корен са и кръчма и къркам. Така че нека Коруба си пие ракията необезпокояван! И за друго сте прав: И Бог като извънземните се явява на две ракии.
  • Ина , по навик от младини поглеждам спортните сайтове. По -рано там пишеха за спортове с правила: бокс, борба , карате... Сега пишат за боеве без правила. За парите е ясно: Ако има откачалки мераклии да се стрелят, ще се намери кой да ги финансира. Има много мъже, които не са работили друго през живота си. Като добавим и вече мъртвите- прекалено много!
  • Лесно се намира Бог - обикновено за оправдание. Нито тия са тия, нито ония-ония, така и Той не е същият. "Когато Земята беше малка.." е много добре казано...като прочетох пак заглавието и се сетих, че и правила си има, официално приети от Международната каквато и да е там организация, хуманни при това, за водене на война. Е, по-яко от това... а Богът на парите е навсякъде да не се бърка с Бога на златото.
  • Факт!
  • Сигурен съм, че на третата ракия Господ идва и си общувате с него. Или поне с извънземните....
  • Поздравления! Споделям размишленията ти. Добре си ги пресъздал,
Предложения
: ??:??