7.12.2012 г., 11:46 ч.

Божият План 

  Есета » Други
1041 0 2
1 мин за четене

Толкова мръсни бяхме ние, толкова изцапани, толкова грешни. Живяхме против волята на Бог, но въпреки всичките ни дела, Бог продължаваше да ни обича, и точно заради това той реши да даде Своя Единороден Син, който да изтърпи всичките тези страдания, за да има вечен живот всеки повявал в Него.
Нашият спасител Исус Христос се лиши от удобствата, той се роди в една бедна ясла. Беше изкушаван от дявола, но нито за миг не се поддаде, не съгреши. Въпреки всичките хули, той продължаваше да бъде добър и милостив, винаги търсеше Отца, молеше се за хората. Исус познаваше много добре този грешен свят, но живя един съвършен живот. Благодарение на Него ние можем да се наречем Божии деца, можем да започнем един нов живот, да следваме примера Му, да бъдем отражение на Божията светлина, живо свидетелство за Него и да имаме вечен живот.
Толкова е свят Бог, толкова могъщ. Той толкова много ни обича, че даде най- скъпоценното си, заради нас, грешниците, за да ни спаси от гибелта.
Нека Го хвалим и славим, нека се уповаваме на Него, защото ако познаваме Бога, търсим Го и вървим по Неговия път, ние нямаме нужда от нищо друго.

© Венцислав Петров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??