24.12.2009 г., 12:52 ч.

Бъдни вечер 

  Есета » Любовни
1894 0 0
1 мин за четене



@@@@@@@

- Мили, мисля че е време да сменим телевизора с холограмен. – В същата секунда жена ми гледаше следващите реклами на нов телевизор.

Звънец. Чаровна дама, сякаш току що излязла от кодираните телевизионни канали:

- Господине, току що спечелихте букет за 1000 долара, 1000 кредити от играта „Наточете се за точки” и 1000 безплатни минути за… Ако поръчате сега втори телевизор от нашата фирма, ще…

Тръшнах вратата на красивото съновидение.

- Мама_му_дейба, това хора ли са, роботи ли са!

Пак се звънна. Заляха ме овации на 1000 мисис България_мама_му_д… Щях да изкрещя, че не съм поръчвал ку… но спрях навреме.

- Абе, вие… сигурно и деца доставяте по поръчка? – попитах непредпазливо.

- Бели, жълти, черни, на райета, прозрачни… направете своя избор сега и ще получите бонус на шахматни…

Тръшнах вратата.

Спогледахме се с любимата. Тя седна в скута ми пред компютъра и с много любов заедно нарисувахме бъдещето ни дете – пол, цвят на очите, на косата... Нарисувахме и розово облаче.

Копирахме всичко това в подсъзнанието си с медитация и музика. На Алфа ниво поставихме образа на детето в розовото облаче. С много любов го изпратихме като холографна коледна картичка на Вселената.

Холографската Вселена ни се усмихна.

После… в леглото направихме каквото се иска от нас за убежище на детето - посявка, зачеване. Уморени от многото любов, заспахме.

В сънищата си видяхме как едно лъчезарно детенце ни избира за родители. С много любов.

То ни се усмихваше.

 

© Ангел Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??