16.07.2017 г., 19:41 ч.

България 

  Есета
1084 2 1
1 мин за четене

България! Ти, родино мила, ти, родино свята, къде си? Къде се изгуби? Може би из тъмните кръгове на злите езици, които те управляват?! И ти, българино ,къде изчезна твоят глас? Нима го продаде за две кебапчета и бутилка сок? Защо ти, българино, не запази онова старо и добро време? Защо се продаде на хората, които в момента плюеш? Българио! Ти мила родино! Аз искам да се върнеш! Не искам когато се върна от чужбина да гледам намръщени лица и на всеки километър мол! Къде е природата ти Българио? Нима ние не можем да те защитим от злите и  алчни хора? Нима ни е страх? Но от какво ни е страх? Да не ни вземат нещото което вече е тяхно ли? Българино, отвори си очите и виж как твоята държа си заминава! Виж как България плаче! Виж сълзите й! Защо ти, българино, не направиш нещо, а седиш и бездействаш? Защо се продаде? Българийо, аз ще съм до теб! Ще се боря да се върне твоята красота! Аз искам ти българино също да се бориш! Как по онуй време мъже, жени, деца са излизали да се бият за своята България, а днес всички се страхуват? Нима хората, от които ви е страх са по страшни от пушките и танковете? Нима войната през 1945г. е по-без страшна? Не, българино! Тогава е било страшно! Ляло се е кръв и пот за родината България! А сега българино се потиш от страх! Работиш за 400 лева, с които не може да си позволиш нищо! Това ли наричаш живот? Защо не се изправиш срещу страха  си и не му кажеш „АЗ ИСКАМ СВОБОДА!“? Ех, българино! Страхът ти ще седи вечно докато не се вземеш в ръце! А кога, ако не сега?!

А, българино, да те питам, ти помниш ли кой е Васил Иванов Кунчев? Помниш ли какво е направил за тебе той, българино? А помниш ли кой е Христо Ботьов Петков или Панайот Иванов Хитов? Те, българино, са били по смели от теб! Ти се страхуваш от нещо дребно! Но защо? Можеш ли да ми отговориш на всички въпроси? Не,нали българино? Но спокойно, ти живей в страх, а аз ще се боря и за теб! И когато победя, моля те не си преписвай заслугите ми! Защото, българино, аз ще се боря за моята свобода, а ти си живей в страх!

© Ponichka Всички права запазени

В.П.

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Нещо не разбирам... Наистина ли смяташ, че с лозунги ще стане?! Покажи на дело,как смяташ да извоюваш свободата народна.Имам диаметрално противоположна посока за ненасилие.Коя революция или въстание не са изяли децата си?!
Предложения
: ??:??