28.05.2011 г., 11:11 ч.

Често 

  Есета
1114 0 2
1 мин за четене

Често във водовъртежа на живота оставаме заблудени за много неща, на които на момента не отдаваме значение, но които неща се проявяват в бъдеще. Често навикът ни кара да оставаме слаби и безпомощни. Често правим грешки, които не осъзнаваме, грешки, чието влияние не разбираме, докато не го изпитаме. Често се правим на по-смели, отколкото сме и то защото се срамуваме да признаем страховете си. Често мечтаем, но мечтите са безплатни, докато не започнем да им плащаме цената. Често се сблъскваме с хора и ситуации, които смятаме, че няма да преодолеем, а точно те ни учат да бъдем силни. Често забравяме разума и слушаме сърцето, но точно то ни води към истината. Често се плашим от новото и ридаем за миналото, но точно то ни учи да вярваме, че можем. Често сме лъгани и подценявани, но точно това ни кара да се борим. Често подминаваме истината, но тя винаги се връща, за да разкрие лицето си. Често любовта, за която мечтаем, не я изживяваме, но тя ни чака зад ъгъла още по-силна и още по-красива. Често в забързаното ежедневие подминаваме точно това, от което се нуждаем, а това ни учи да се оглеждаме добре. Дяволът е в детайлите! И когато успеем да уловим всеки детайл от света около нас, всеки миг на радост ще бъдем истински щастливи!

© Деница Гогова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??