Истинските човешки ценности се губят постепенно. Въпреки кръговрата на времето и повторимостите е развитието на обществото, новото от постиндустриалния свят манифестира силата си, докато човекът загубва своята усмивка сред безбройните машини и технически изделия, появили се на широкия пазар. А къде е естественото общуване между хората, наричано днес комуниказия, къде са чувствата и благородството, които с времето оформят човешката душа?! Няма ги. Изчезват. В стремежа си към урбанизация и максимално улеснение на живота си ние - човешките същества, забравяме стойността на живота. Всичко се превръща в сива и бледа сянка на себе си. Реалното общуване е подменено с виртуално. Но къде е смисълът?! Къде е усмивката?! А погледът, който казва всичко?! Те се губят в пространството на роботизирания цвят. По този начин хората могат да бъдат излъгани много по-лесно, а това да доведе до объркване на техните представи. Ако индустрията продължава да се развива с тази скорост, би могло човекът да се замени с робот или да стане второстепенна част от света - придатък на машините. Та нали истинските запознанства се дължат на естественото общуване, чрез което се изгражда реално и точно мнение за даден човек. Как бихме могли да си създадем нови връзки - гледайки през затъмнените стъкла на автомобила си?! А природата?! Къде е нейното място?! Нима тя може да се замени с пространството на една стая?! Нима безкрайната й красота може да се замени с вперен погледа в екрана или монитора?! Не, не е едно и също! Накъде отива този свят?! Нима с времето всичко се губи и потъва дълбоко в миналото?! Дали някой се замисля върху тези въпроси? Дали ако хората биха могли да видят бъдещето, то щеше да им хареса?! Незнам, мисля, че никой не би искал такъв живот. Живот, в който естетиката ще дефилира на изложенията чрез най-новата марка автомобили, компютри или GSM-и. След като вече можем да пазаруваме от къщи, може би скоро ще може да създаваме и виртуални деца. А дали въобще ще има нужда от тях?! Те ще се заменят с нова машина, тъй като даденият индивидняма да може да създава интимни отношения с други. Земята няма да е майка на всички. Единствената майка на човека ще е машината, затворена в собствената му стая. А истинските му родители?! Къде е тяхното място?! Вместо да поставим тях на пиедестала в сърцето си, ние не можем да ги отценим. Все пак една машина не може да отгледа човешко същество. Все пак новите Творения на индустрията си имат и своите положителни качества, но прекомерно и прекалено честата им употреба би могла да доведе до нежелани послрдствия. Не осъзнавайки вманиачаването си в модернизацията на живота, ние започваме да гуним представа за същността на човешкото. Превръщаме се в бледи сенки на това, което сме били. Така неусетно ставаме своеобразни машини, които нямат нужда от нищо друго освен от обслужване и сервиз. Дали по този начин би могъл да настъпи "краят" на човешкия свят? Дори да има хора, Те ще са като машини - без ценности. Аз не искам да живея в такъв свят - с Такива същества!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.