7.02.2006 г., 19:17 ч.

Да чувстваш 

  Есета
3898 0 6
1 мин за четене

Да чувстваш.Много хора мислят, че да чустваш е едно от гадните изживявания в живота.Чувствата са свързани както с радост, така и с тъга.Наистина те донасят много тъга, ама щастието, което донасят, е  несравнимо. Всеки го е страх да се влюби и да изпитва силни чуства.Страха, който съпъства тези чуства, е голям, защото болката от несподелената любов е несравнима.За наше съжаление болката е наш спътник в живота. Родени сме в болка,живем в болка и ще умрем в болка. Но защо да не си позволим и малко щастие? Риск винаги има. Никой не може да гарантира, че винаги в любовта ще има щастие. Мило, аз също изпитвам страх. Всеки нормален човек изпитва страх. Ама знам едно- че моето сърце ти принадлежи.То е омаломощено от страдания, от предателства,от жестокостите към него.Ти успя да му вдъхнеш сили за живот. В момента, когато то едвам биеше и беше се отчаяло от болката. Ти успя да изгониш тъмните облаци, който бяха над моето сърце. Първоначално изпитвах страх.Не можех да повярвам,че такава красавица се интересува от мен. Но ти ми доказа,че няма от какво да се страхувам. Успя да ме издигнеш там където смятах,че никога няма да се озова. Ето ме сега- лудо влюбен в теб.Не мога миг, без да мисля за теб. Ти си моето начало и край. Като стана, мисля за теб, като дишам мисля за теб, като затворя очи виждам теб, като легна- търся теб.Моето сърце бие за теб. Сутрин като ме погали слънцето, ми напомня за теб.Защото само то може да се доближи до твоето топло погаляне.Като работя мисълта, че ще те видя вечерта, ме крепи. Всяка секунда далеч от теб ми се струва цяла година. Живот мой, не мога да си преставя живота без теб.Ако те няма,няма да мога да живея.Ти си моя извор на живот. Обичам те!Обичам те!Обичам, те живот мой.
 

 

 

© Владислав Колев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хм мисля че това и тук може да се пиши.Много хора са ми казвали че с мойте и нейните думи ги вдъхновяваме.
  • Права е г-жа Алексиева,обичайте се,лошо няма,но тези любовни излияния си ги пишете на емейлите или вървете в предаването"Море от любов"където може и да заинтригувате някого,но тук едва ли ще стане.
  • Оправете си правописа,,,после си пишете на емейлите!Това не е САЙТ за любовни обеснения, а за литература.Радвам се на любовта ви..обичайте се,но не му е тук мястото.
  • Скъпа моя ти си невороятен човек.Немога мик без теб.Обичта ми и страста към теб са толкова големи,че немога да ги сравна с нищо.Безкрайния космос е твърде малак за сравнение за мойта любов към теб.Обочам те.
  • Всеки път когато чета нещо твое усещам как ме побиват тръпки по цялото тяло Благодаря за хубавите думи благодаря ти че ме обичаш толкова Радвам се че съм успяла да проникна в сърцето ти Радвам се че съм успяла да го накарам отново да се влюби Повярвай че и аз изпитвам същото Обичам те! Обичам те!
  • Браво Владко,много е силно. Невероятно е, така е има болка но след нея щастието е по-голямо, защото именно то ни кара да продалжим напред!
Предложения
: ??:??