24.05.2011 г., 11:10 ч.

Да живееш в благодарност 

  Есета » Други
2053 0 0
2 мин за четене

Преди няколко дни  спонтанно реших да вляза в интернет, при което „случайно” попаднах на новата книга на Паулу Коелю – „Алеф”. Внезапно ми хрумна следната  интуитивна мисъл: „бъди благодарен и Вселената ще ти донесе още от това, за което си благодарен.”

       Интересно! Природният Закон гласи така: „Това, на което обърнеш достатъчно внимание, се превръща в твоя действителност. Ако не харесваш нещо и му обръщаш внимание, Вселената ще ти донесе още от неговата есенция и то ще увеличи присъствието си в твоя свят (по силата на Закона за Привличането). Ако пък си благодарен за нещо, Вселената ще ти донесе още от неговата есенция и то ще увеличи присъствието си в твоя свят (по силата на Закона за Привличането).*

       И така, реших да се възползвам от това познание, като започнах да благодаря на Паулу Коелю и неговото творчество. Благодарих му за това, че книгите му винаги идват в моя живот тогава, когато ми е необходимо вдъхновение и прозрение за следващата крачка. Благодарих за силата, която бях почерпил от книгата му „Алхимикът” и истините от нея, които се превърнаха в нещо като „настолен хляб” за мен, а именно – за това как трябва да се вслушваш в сърцето си и да вървиш по неговия път. За това как, когато правиш това, насреща ти се появяват поличбите и синхронностите, чрез които Животът ти показва пътя за осъществяването на Голямата ти Мечта. И за това как истинското съкровище не е някъде там, но е точно тук, където си в този момент, и то е в теб. И как чрез Пътешествието в търсене на това „съкровище”, всъщност намираш своя Път, своето предназначение и в крайна сметка – себе си.

       Накрая си казах: „Хубаво би било, ако тази книга, „Алеф”,  има някаква стойност за мен и би ми помогнала по някакъв начин. Много бих бил признателен, ако ще ми е от полза, да я прочета някой ден.” След като приключих това малко упражнение по благодарност се насочих към други занимания.

       На другия ден отидох на гости на сестра си. Влязох в кухнята и на масата имаше книга, а върху нея вестник. Отместих вестника и пред очите ми блесна новата книга на Паулу Коелю – „Алеф”. Озадачено попитах сестра си как е попаднала у нея. Тя ми отвърна, че току-що я е получила като подарък за рождения си ден от една скъпа наша приятелка. След това сестра ми предложи, ако имам желание, да взема книгата и да я прочета.

       Съ-творение в чиста форма!

       И така, когато поискаш в благодарността си, това, което си поискал ти се дава и то бързо.

       И може би това означават думите: „Нека вашата молитва да бъде молитва на благодарност, защото в благодарността си, ти си позволяваш да осъзнаеш и приемеш, че това, което си поискал вече ти е било дадено.”



      *ако искате да разберете повече за това, как вашите мисли извайват вашата действителност и всичко през, което преминавате – филмът „Тайната” може да ви даде някаква първоначална представа за това. Също така има много Учения посветени на тази тема, като например „Учението на Абрахам”, и особено хубава е една от първите им книги издадени на български език – „Законът за привличането.“

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??