1.11.2006 г., 19:29 ч.

Да обичаш до болка 

  Есета
2511 0 4
1 мин за четене

Да обичаш не значи само да вземаш!

Означава, че трябва да даваш, да разбираш и да прощаваш! (и да се примиряваш!)

Този, който успее да разбере и осъзнае принципите на любовта, може да бъде защитен от най-лошото в любовта – раздялата! Но в повечето случаи любовта няма принципи и не може да се сложи в рамки!

Да усещаш парфюма на любимия си и да знаеш, че тoй е надалеч – това е най-страшното! Страшно е, защото в такива моменти човек се чувства затворен в клетка, от която няма излизане и бавно се самоизяжда вътрешно от това безсилие! Болката е голяма! Защо винаги трябва да има болка? Защо винаги любовта е свързана с много болка и тъга? Отговорът на този въпрос е много сложен – но дори и да се даде някакво обяснение, то не би ни предпазило от болката следващия път! Аз винаги изпадам в ситуации на болка, започвам да си мисля, че съм станала мазохистка и болката за мен се е превърнала в начин на живот!

© Павлета Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Има такива моменти в живота ни на остра болка и те не са рядкост, в едно с безоблачните а понякога и щастливи дни, но когато изгубим любовта тогава идват дълги дни на страдание с много болка и сълзи.

    Има сентенция, че това, което не ни убива ни прави по-силни!
  • Светът е дуалистичен. Има болка, има и радост - изборът е твой. Да превърнеш болката в начин на живот е най-трудната загуба на време
    ... Разгледах коментарите и виждам колко усмихнати муцунки сме напляскали. Така е, то е от доброта, искаме да противостоим на "болката".
  • Май повечето хора са склонни към мазохизъм
    Винаги съм си мислил, че се дължи точно на това, че уж е "даване-без-да-очакваш-получаване", а всъщност всеки се "надява" и пак по някакъв начин очаква да е взаимно.
    То и нямам идея колко ще е "нормално" ако просто даваш без да искаш да получиш и грам, но пък и "нормално" е много разтегливо понятие
    Очакванията водят до разочарование. Малко странична бележка от творбата де - извинявам се за което.
    А за нея - хареса ми
    Дано си намерила вече лек за мазохизма
  • "Да усещаш парфюма на любимия си и да знаеш, че тя е ..." - не ми се връзва.
    "...болката за мен се е превърнала в начин на живот!" - не си само ти,мила!
    Много ми хареса!
    Поздрав и
Предложения
: ??:??