22.03.2011 г., 20:33 ч.

Да се погрижим за цветето на своя живот 

  Есета » Други
1340 0 2

Едни учени направили експеримент. Взели определено количество цветя от един и същи вид и ги разделили на две групи. При което ги поставили на две различни места. На едната група цветя пускали известно време класическа музика, а на другата група пускали хевиметъл.

       Какво било наблюдението? Тези, които били „третирани” с класическа музика, се развивали много добре (по-добре от обикновено цвете, което расте в обикновени условия). А тези, на които бил пускан хевиметъл – били повехнали.

        Каква е поуката? Представете си, че цветето – това е вашият живот. Съответно класическата музика са позитивните  мисли, а хевиметълът са отрицателните мисли. Вие сте ученият, който провежда експеримента.

       И ако проведете внимателно своя експеримент, ще забележите, че вашите негативни мисли карат живота ви да повяхва. И обратното, позитивните ви мисли ви изпълват с жизненост и сили, носят ви вдъхновение и ви тласкат уверено напред.

       Вие сте тези, които решават как да се отнесат към цветето на своя живот. И от вашия избор зависи в какво ще се превърне то.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това го гледах по Дискавъри в предаването"Разбивачи на митове".
    Растенията бяха разделени на около 4-5 вида музика.
    Резултатът беше ,че тези на класическа и метъл музика
    растяха най-добре.
    Както и да е..
    Идеята беше важна.
  • Това с цветята се получава така, заради свойството на водата да има памет. Тоест, водата запаметява всичко, което се случва наоколо, тя има структура, която е красива или грозна според това каква музика й се пуска или какви мисли се отправят към нея. Можеш да се уверявам като напишеш в google "water crystal". А в цветята има голямо количество вода, както и в хората.
Предложения
: ??:??