7.12.2013 г., 20:15 ч.

Да сгреем душите и сърцата си! 

  Есета » Лични
1542 1 4
1 мин за четене

 Зимата дойде. Тя е красива, ослепителна и елегантна, същевременно студена, мрачна и потискаща. Как ще я възприемеш зависи от теб самия. Дали да се оплакваме от времето, или да се радваме на емоциите, които зимата ще предизвика?
 Коледа наближава. Повечето хора биват обзети от празнично настроение. Коледа е любимият празник не само на мен, но и много други. Хората са по-добри, уютът вкъщи става по-голям от преди. Но понякога се замислям, че Коледа не е само в елхата, лампичките, гирляндите, топлото какао и коледните песнички... Та те биха били нищожни, ако близките и семействата ни не бяха около нас. Ако нямаш с кого да споделиш този мил празник, то всички подаръци на света едва ли биха ни направили щастливи. Всички ние украсяваме домовете си, децата чакат подаръци, възрастните чакат отпуск от работата... Но не това е най-важното. Коледа обезателно е много по-хубава и приятна с всички малки дреболии, които ние правим, но представете си, сте сами или някой член от семейството липсва... Е тогава всичко се обезсмисля. Коледа е СЕМЕЕН празник. Затова не обръщайте толкова внимание на материалното поне на Рождеството Христово. Нека бъдем със семействата си, нека бъдем щастливи, да обърнем внимание на всички малки неща, които пропускаме в ежедневието си. Но за да бъде Коледа по-приятна и по-топла, първо трябва да запалим огъня в душете си.

© Елена Петкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • от мен ''страхопочитания'' :D браво !
  • Много чувство, искреност,истина!
    Поздравления!
  • Браво момиче- за огъня в душите!
  • Написала си толкова истини!!!БРАВО НА ТЕБ!Гледаш на нещата от истинската им страна, не се занимаш с ненужни материалности, а мислиш за това ,което е отвътре!!!!!!Толкова си права!Напълно съм съгласна с теб, точно за това аз съм против подаръците на Коледа, особено ако те са материални!
    Есето ти кара другите да се замислят!
    Моите поздравления и ти благодаря много за прекрасния коментр!!!
Предложения
: ??:??