19.01.2011 г., 13:27 ч.

Да сътворим своя рай 

  Есета » Други
1399 0 2
2 мин за четене

В определен отрязък от живота си живеех съвместно с един съквартирант. Случи се така, че съквартирантът ми беше разхвърлян човек. Не си оправяше леглото, чорапите му бяха навсякъде по пода, нещата му бяха в хаос. Известно време се дразнех от това, защото исках в квартирата ни да бъде чисто и подредено.

       Според Учението за Закона за Привличането, единственото нещо, което задържа нежеланите неща в изживяването на човека, е това, че той им обръща внимание и така ги храни чрез енергията си, като по този начин им осигурява място в живота си. По-нататък се разказва, че ако искаш нежеланото да си отиде от твоя свят, ти трябва да намериш начин да отклониш вниманието си от него, да не мислиш за него, да насочиш мисълта си в различна посока, и така да поканиш нещо различно.

       Видях, че като се дразнех вътрешно на своя съквартирант, нищо не ставаше, но напротив, като че ли той „нарочно” демонстрираше все „по-нежелано” и все „по-нежелано” поведение.  И така реших да приложа съветите за насочването на вниманието към нещо друго. В началото ми беше малко трудничко, защото бях свикнал първото нещо, което виждам, да бъдат разхвърлените вещи на съквартиранта си. Та, реших се. Започнах да си казвам, че няма да е вечно така. Казах си, че ми е помогнал да разбера по-ясно какво искам – ред и чистота. Започнах да си представям как живея в подреден дом. Също така ми беше необходимо известно време за да пренастроя гледната си точка.

       Веднага след като вниманието ми биваше привлечено от неразборията около мен, си напомнях и го насочвах чрез въображението си към реда, който търсех. След кратък период от около няколко седмици поведението на съквартиранта ми и обстановката, в която живеехме, спря да ми оказва негативно въздействие. Беше ми станало лесно да си представям това, което исках и просто не допусках в съзнанието си мислите на недоволство, или пък тези за недостатъците в неразборията около себе си.

       Започнах вътрешно да вярвам в реда, който исках. И ето какво се получи - съквартирантът ми започна да получава вдъхновение. Чистеше и оправяше, просто ей така, защото му беше приятно, а квартирата ни придоби изряден вид. Точно на такъв, на какъвто се надявах. И не само това, след като отклоних вниманието си от негативните му черти, той (съквартирантът ми), започна да става доста приятен човек, а времето, което прекарвахме заедно, носеше повече удоволствие и за двама ни.

       В крайна сметка разбрах за истината, която се съдържаше в твърдението, че единственото нещо, което задържа неприятните за нас неща в изживяването ни, се дължи на това, че продължаваме да им обръщаме внимание, че продължаваме да ги храним със своята енергия.

       Всичко, което е необходимо за приятното съжителство с хората, с които живеем, е да оттеглим вниманието си от недостатъците им и  просто да го насочим към това, което ни служи. Така Законът за Привличането може да организира елементите на живота ни, че да получим това, което сме поискали, или на което сме се надявали по леки и естествени начини.

       Всичко работи за нас, в наша полза. Просто трябва да осъзнаем принципа, по който се получават нещата и тогава можем да сътворим своя рай, точно така, както сме мечтали да го направим, преди да дойдем на тази земя. Успех на всички.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??