2.12.2014 г., 20:36 ч.

Де е българското 

  Есета » Граждански
1054 0 1

Народе, не те ли е срам да оставяш децата ти да гният и да емигрират. Спите ли, хора? Или чакате пак да ви излъжат. Бедни и гладни гният бездомни учени, неграмотни стават крале. Простотията надделява и никой не се бори с нея. Българийо славна тъй ли ще угаснеш, това ли са искали нашите деди и прадеди. София пак се тъмнее, пред Народното събрание пак има събрание на хора борещи се за малко справедливост, а отвътре ги наричат с турски думи.  "В България ли съм" питат те... БЕЗ ОТГОВОР! 
Да живее България! Да живее България! Израз, на който всеки трепери при изказването му, но вече изрича ли се? Защо не се гордеем с България? Защо бягаме като страхливци от нашето, славното? Свобода или смърт!!! А в днешно време парите ни завладяват, всеки гледа себе си.Мили хора, учете българската литература, защото борците в нея за свобода няма да ги видите никъде другаде! Де е Българското е въпрос, на който никой вече не може да отговори. 

© Теодора Кирилова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Прочетено, харесано!
    А на въпроса "изрича ли се?" - изрича се, просто вече никой не трепери...
Предложения
: ??:??