20.12.2005 г., 20:19 ч.

Днес (Ще те обичам днес) 

  Есета
1947 0 3
Днес е моят ден...Днес и само днес!Не се вълнувам от вчера...От вчера помня само доброто...забравила съм всичко друго...Не се вълнувам от утре...Утре може и да няма...Сигурно ще ми е трудно в началото...Ще е трудно да живея днес и само днес...Ще е трудно да не помня миналото,а да нямам и бъдеще,но ще опитам...Ще се опитам да те обичам днес...Днес и само днес...Да те обичам за пръв и последен път...
А утре?!...Утре може и да няма...Всъщност *УТРЕ* няма...Ще легна до теб и ще заспя...Ще сънувам и ще мечтая на сън...А щом се събудя отново ще е *ДНЕС*!И пак няма да ме вълнува вчера...И пак няма да ме вълнува утре...Защото отново е *ДНЕС*!Днес е моят ден!И аз ще те обичам...Днес и само днес...

© Малка Тайна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И на мен много ми харесва.
    С толкова малко думи казано толкова много.
    Това вече ми стана едно от любимите неща в този сайт.
  • Чувствено е и дано се е сбъднало! Към Христо Желев: Есетата по същество са кратки форми, а не романи! Нали така?
  • Мии ... силно е , което е добре. Ама формата е много елементарна ,което е зле.В смисъл кратичко е. Ако вложиш същото нещо в малко по-голям текст би могло да се получи приятно.
    Бее... защо все пишете за любов... Твърде елементарно е.
Предложения
: ??:??