15.02.2007 г., 21:31 ч.

Добрата дума не се отработва 

  Есета
5343 0 3

Добра дума железни врати отваря - така нашият народ е оценил добрите отношения между хората.
Всеки от нас знае колко е приятно да чуе някоя приятна дума за себе си или близките си. И колко криво би му станало, когато чуе някоя лоша дума.
Добрите и лошите думи винаги съпътстват живота. Особено сега, когато нашият народ е  поставен да живее в голяма мизерия - не стигат парите, липсва работа, хората са винаги в напрегната ситуация,че бъдещето на децата им е несигурно...
Всеки иска да намери добър събеседник и да сподели мъката си, да чуе добра дума, която да стопли душата му, да вдъхне увереност и подкрепи надеждата му в утрешния ден. Добрата дума е тази, с която бихме спечелили много човешки сърца и би разтопила ледовете между нас. Добрата дума сама ще ни изведе на светлия друм.
Добрата дума не изисква нито пари, за да я кажем, нито да я отработваме. Изисква само добре да я обмислим, за да не бъде тя празна и гословна и да достави удоволствие, да вдъхне надежда в утрешния ден на нашия събеседник.

© Георги Христев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • пожелавам ти и ти да чуваш добри думи за себе си и близките си.Хареса ми!
  • Браво Жоро,хареса ми! Много добри думи ти пожелавам да чуваш...Ще ми е интересно да прочета още произведения от теб.
    УСПЕХ !
  • Пожелавам ти много добри думи да кажеш и да чуеш в живота си. Поздравления за хубавите думи.
Предложения
: ??:??