9.01.2006 г., 12:04 ч.

Дон Кихот и XXI век 

  Есета
3950 0 1
2 мин за четене

                              Дон Кихот и XXI век

 

      В този раздел ще разгледаме добротата,честността,идеализма и искрената вяра,че доброто може да промени тъмната страна на човека.Също така ще разгледаме и странното проявление на някои вирусни организми които тровят и унищожават моралната ни система.За щастие на мен и моите колеги беше открит невероятен лек за изключително опасния вирус “ЗтЛО”(заразна трудно лечима олигофрения).Един от главните ни специалисти в областта е оставил солидни разсъждения и примери как могат да бъдат унищожени опасните геноми на по-горе посоченият вирус.Уважаемият Дон Кихот деЛаманча след заразяване с вируса “ДОБРО”(дълбоко оправдана борба раждаща обич),със симптоми на лудост тръгва да се сражава с човешката злоба,обхващаща  като чума времето от развитието на ума та чак до наши дни.За съжаление този Велик носител на доброто успява да изцери само един човек-верният си асистент Санчо Панса познат с научното име”Търбух”,заболял от лека форма на “ЗтЛО”-алчност и завист,придружена от висока концентрация на егоизъм и глупост .В края на лечението обект “Търбух” се проявява като изключително разумен и отговорен.Въпреки ниската успеваемост ДК повлиява на ценностната система на милиони души. Изключителни благодарности на основателят на тази наука Дон Кихот за мъдростта която ни е предал дори през преградата на вековете.Днешно време тази наука е широко разпространена и много популярна,имаме много последователи които за съжаление трудно вникват в обекта на изучаване.Абсолютно всички последователи на Дон Кихот страдат от лека форма на “ДОБРО”с много вирусни бактерии “наивност”,за съжаление в днешно време вирусът “ЗтЛО” се е развил до такава степен в нашето общество,че се е свързал с ДНК-то ни и е унищожил сърцата ни.Високата бройка на нашите последователи и сътрудници засега обрича начинанието ,по унищожаването на гореспоменатият опасен вирус,на неуспех.Непостоянството на въпросните личности и липсата ми на отговорност и вяра са пагубни за общата кауза.По-полезен е един единствен герой,макар и без произход,за да повлияе на човечеството,от цяло човечество което не може да повлияе на един единствен човек.Затова,моля ви уважаеми колеги не се заразявайте с лицемерие и не се опитвайте да промените света,към нашата наука не трябва да се подхожда лекомислено,все пак човешката душа не е проста работа.

© Петя Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??