29.06.2010 г., 14:13 ч.

Дори разбито, сърцето ти все още тупти! 

  Есета » Философски
2415 2 0
1 мин за четене

Дори разбито, сърцето ти все още тупти!

 

Да живееш в страх някой да не те нарани, да се боиш да отвориш сърцето си за когото и да било – това е най-голямата грешка и най-често срещаният начин на съществуване! Защо?! Цениш се прекалено много, за да позволиш на някого да се добере до теб, страхуваш се, ужасяваш се от мисълта, че ще бъдеш наранен... мислиш си, че всички хора са еднакви и щом веднъж си бил излъган, това ще се повтаря винаги и с всички... какъв е смисълът на живота тогава?! Защо изобщо живееш? Само за да съществуваш, за да дишаш и да си живуркаш по някакъв си твой начин, такъв, че да се чувстваш предпазен, защитен? Макар и сърцето ти да е счупено на хиляди парчета, то продължава да тупти, ти трябва да се постараеш да сглобиш пъзела и да потърсиш парчетата, с които да запълниш празните места. Животът е един единствен и ако постоянно се страхуваш да прекрачиш линията на предпазливостта, никога няма да разбереш какво е да се чувстваш наистина жив, никога няма да бъдеш истински щастлив...  и колкото и да е трудно, когато сълзите напират в очите, когато болката е по-силна от всякога, вдигни главата си високо, посрещни утрото с усмивка, огледай се и ще осъзнаеш колко много хора те обичат и ценят. А когато отново изпиташ онова прекрасно чувство, онзи невероятен трепет, пеперудите в стомаха... точно тогава забрави за страховете си, впусни се в най-страхотното изживяване, наречено любов и се почувствай истински щастлив! И помни: НЕДЕЙ ДА СТРАДАШ ПО МИГОВЕ ИЗГУБЕНИ, ГЛЕДАЙ ЖИВОТА С ОЧИТЕ НА ВЛЮБЕН!!!

© Нина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??