6.11.2006 г., 20:37 ч.

Душа и тяло 

  Есета
4615 0 1
2 мин за четене

                                                                           Душа и тяло

 

 

                 Животът на човек е един океан от емоции и чувства, които са пряко свързани с неговите постъпки и действия, изразени чрез неговото тяло. Към  всичко заобикалящо го и към отделните личности в живота му.

                  Чрез своите чувства (зрими и незрими) , аз давам свобода на своето тяло. Което чрез действията си показва отношението ми към дадена личност. Понякога дори няма нужда да говоря, а само да действам. и се старая да постигна симбиоза между желанията и постъпките си, между душата и тялото си.Защото думите неподплатени с действия стават кухи и празни. А аз вярвам, че за да се утвърди човек като отделна личност  в този кратък миг наречен "живот", трябва да прави всичко по възможностите си, но и да действа - да мрази и обича, но не само с думи , а и с дела.

                   Затова правя всичко възможно да съществувам и бъда на този свят, като действам и чувствам. Като постигна синхрон между своята душа и тяло, за да съм сигурна, че ще достигна до пълния кръг в своя живот.

 

 

© Гергана Савова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хареса ми много есето ти, Гери!!! Поздрави!!!
    Само не мога да се съглася за омразата с думи и дела. Повярвай, няма нужда от нея.
Предложения
: ??:??