24.10.2004 г., 14:07 ч.

Един залез 

  Есета
3883 0 2
1 мин за четене
Един залез
Залезът на слънцето - прoсто и съвършено. Един живот може да се сравни с пътя на слънцето.Изгряването като раждането, издигането като прохождането и развитието, и залеза - той си е просто залез. Какво може да се сравни с един залез-нищо. Той е чист, като нищо друго, чист като самото съвършенство. Искаш или не искаш винаги можеш да се отклониш от правия път, докато слунцето не може, то си върви спокойно по пътя, като пълен непукист и нищо не може да го отклони - за него няма болка, тъга, любов... То следва една точно определена линия. И ние хората трябва да бъдем такива, да следваме една цел и нищо да не може да ни отклони. Но тогава идва въпросът няма ли по този начин да изгубим точно това качество, което ни отличава от животните - нашите чувства. Следването на една цел изисква всички средства,които човек може да използва.Някои хора приемат тази жертва в името на парите, на известността, на просперитета, като по този начин се превръщат в животни, точно в тези същества, които презират. Но накрая те осъзнават какво са загубили, какво са пожертвали, и остават само с мечтата за един залез - чист и съвършен.

© Саша Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??