Една любов разпалва моята така спокойна кръв. Една любов ме кара да се чувствам виновна за това,което съм .Тя направи от мен робиня,която неуморно търси път навън . Една любов ,която граници не знае и все повече завладява моето сърце . Една любов тъй силна,че волята ми неусетно се стопи. Една стихия безгранична,която след себе си остава само руини. Не зная как да сложа края на това и отново волно в небесата да се рея . Не знам къде минава пътя за навън,не зная как да се спася. Не виждам през мъглата гъста,която обсебила е моето сърце . Защо повярвах в таз любов неверна,която все повече безмилостно тежи. Повярвах в нея и какво се случи-обсеби ме напълно тя и сега сърцето ми не ще познае отново какво е ЛЮБОВТА...! Остава ми само надеждата,че някой ден ще махна аз оковите на тираничната любов и ще имам сили отново да позная що е тва любов. И сега живея с мисълта за тва далечно бъдеще,че всичко скоро ще приключи и отново като птица в небесата аз ще полетя!
Ей Сонче не се отчайвай,на мин пък ми харесва,есето което аз написах също не допада на НЯКОИ хора,но КВО да направим....а за съветите вслушай,вярвам,че не са казани с лоши намерения
мерси за искреността ви и се надявам,че с ваша помощ ще достигна нивото на една хубаво написана творба независимо в какъв жанр е. Извинявам се ако съм обидила някого с това което написах ,но ще ви бъда благодарна ако ме научите как да пиша по-добре!!!
Не искам да бъда нахална ,но ако имате възможност вижте и другото, което сам написала и се надявам ,че това което ще напиша в бъдеще ще бъде на по-добро ниво !БЛАГОДАРЯ...!
Соня кощунство е да казваш, че Румен Ченков е чел малко!
Вслушай се в добронамерените и искрени коментари!
На мен кумеца ми е помагал не веднъж със ценните си съвети и аз му благодаря!
Да граматически правилно е да се пише "това" вместо "тва",но ако поне малко си чел художествена литература ще знаеш ,че доста автори използват
"тва" вместо "това" в своите творби ...! Съкращението "тва" е жаргон също като "кво".Звучи грубо,но в днешно време това е доста често използвано....
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.