21.11.2018 г., 8:50 ч.

Емоционалната екскурзия 

  Есета » Социални
1777 3 7
3 мин за четене

                                     Емоционалната екскурзия

 

Вчера сутринта отивах при моята приятелка Тина за да пием кафе и телефонът ми звънна, беше непознат номер зачудих се в събота - странно но все пак отговорих.

От другата страна прозвуча възрастен мъж, заговори доста притеснително и объркано.

Мълчах и слушах, той заразказва, че дъщеря му имала проблем от година изпаднала в депресия, ходили по лекари, врачки, пиела антидепресанти в един момент, аз не разбирах защо слушам тази история бях готова в един момент да кажа на човека, че има грешка, но се усетих, че ме търси за регресия.

Аз водя регресии (това е пътуване в минали животи, може да видим какво се е случило с недовършени неща).

Просто не очаквах така да започне разговорът обикновено хората ми се обаждат за час и дата да уточним.

Започнах да разпитвам човека какво се е случило с дъщеря му, какво е довело до появата на депресията, той ми обясни, че е разочарование от дълга връзка.

Стана ми ясно, разбрахме се кога да се видим и затворих.

По пътя за Тина изключително много се замислих как в днешно време по-лабилните хора и мъжете и жените биват излъгани от грешната заявка на намерението на отсрещната страна, как взаимоотношенията и запознанствата станаха разменна монета да се нахрани нечие его.

Агресирах тихичко вътрешно.

С времето и наличието на желание от моя страна започнах да се научавам да различавам намеренията, лъжата, объркаността, гладното его на някой, но аз съм силна и по-лесно преодолявам емоционалното объркване-екскурзията, а какво да правят по лабилните по-крехките хора, защо такава психопатия цари масово, изключително неприятно ми стана.

На следващата сутрин станах и от едно приложение за запознанства един младеж ми записа културно, започнахме доста небрежен разговор в един момент той ме покани на вечеря, това силно ме осъмни, че е реално, реших да попитам направо каква е целта на вечерята.

Не мислех, че някой би готвил просто така (възможно е има такива хора, но вече са твърде малко), лека полека нещата си отидоха до същността, целта беше ясна - секс.

Не си мислете, че съм против секса няма такова нещо това е прекрасно, но когато се иска нещо конкретно се изрича а не като влезем в магазина и искаме да си вземем сирене не почваме от това как се дои кравата и после се стига до сиренето а просто изричаме - Х гр. сирене!

Обясних на младежа, че е симпатичен и че няма нужда да готви или да ме взима с колата както той предложи  да направи а аз сама ще отида и ще правим секс и това ще е.

Не му стана добре каза, че е твърде директно твърде безчувствено. 

Не разбирах, нали това искаше и изведнъж било директно, безчувствено - смисъл?

Една вечеря и едни общи разговори 2 часа дали щяха да осмислят еднократността на срещата?

Просто си представих дъщерята на човека от разговора вчера ако беше преживяла тази комуникация наистина щеше да бъде подложена на една емоционална екскурзия и депресията щеше да е факт след така наречената “Вечеря”.

Съгласна съм, че ние жените не сме цвете, но и мъжете също не са, това е един обмен на поведение на общуване на комуникация и не случайно жените станахме доста по дръзки, по-директни и като цяло по-силни.

Не е добре да подлагаме някой на емоционален дискомфорт с цел да угодим на себе си, да облечем егото си, да бъдем отгоре над по-слабият. Бъдете откровени, бъдете искрени, изричайте нещата с истинските им имена премахнете страха той е изключително вреден не води до нищо хубаво.

Уважавайте себе, уважавайте си чувствата внесете хармония в комуникацията с останалите, заявявайте открито какво искате защото не се знае какво може да получите и със сигурност би било нещо прекрасно.

Премахнете очакванията, те вредят, очакванията носят разочароване защото хората мислим различно, реагираме различно затова светът е цветен и прекрасен.

Не взимайте надмощие над по-крехките хора, щадете чувствата и емоциите им.

Не всеки е силен, всички хора по света сме в различен “клас” в живота. 

Едни преживяваме едни неща, други други. 

Нека бъдем по-добри, нека да понамалим егото си.

Обичайте себе си за да бъдете обичани!

 

от Прекрасната

 

 

© Прекрасната Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ако приемем, че се шегувам е абсолютно ясно и неотложно да заявя, че кучето ми се назовава Хегел и бирата свърши в средите на нобеловия квартет..Тука няма есе, есе и няма...това е като цитат на Мао на португалски от френски журналист...но не е Фалачи щот е италианка...но е СЪРЦАТо ...признавам...баси...а знаех, че есеистичната форма е свободна например Джак
  • Ето че навлизам в света на съвременната разкрепостеност!Не че не съм част от него, но все пак ми е интересно!😉
  • Според мен младежът е бил романтик😊
    А текстът определено не ми хареса.
    Няма как хората да премахнат очакванията си, нито да "намалят" егото си. И не можем да искаме това от тях.
    Правописните и стилистични недомислици няма да ги споменаваме...
  • Благодаря ви за прекрасните думи и много се радвам, че ви е харесало есето
  • Много добро и от мен поздравления! Лично мое мнение - страхът не се премахва, той се надскача със смелостта да го погледнеш в очите, защото просто няма как да бъде заобиколен. От мен - прегръдка за чудесното есе!
  • Моите поздравления!
    От сърце!
    литатру
  • Беше ми приятно да се запозная с твоя начин на общуване. Поздрави!
Предложения
: ??:??