16.05.2008 г., 8:41 ч.

Eротика 

  Есета » Други
5169 0 8
1 мин за четене
Еротиката е необяснима, чаровна и прелестна... и може да избяга.
Тя е обещание и дяволски провокативна.
Тя е красотата на момента.
Желанието да доминираме, желанието ни да притежаваме превръща еротиката в порнография.
А порнографията (развратът) е сухата кашлица на обществената глупост.
Но и тя може да звучи еротично -
ето, Приап идва с двойното дилдо
и очаква от теб луд фистинг.
Еротиката е навсякъде около нас: във въздуха, в тишината, в морето, в ревящия град.
Eротиката тече, излива се около нас чрез сладкия въздух, меките цветове и фините тонове.
Еротиката е дъхът при вдишване, а сексът като акт е финалното издишване.
Дълги крака в прекрасни черни чорапогащи създават еротично усещане, но ако чуеш: "Копеле, защо не се обади?" - еротиката изчезва яко дим. Тя не бива да бъде смущавана.
И накрая еротиката се случва с фантазия. Eротиката е форма на общуване между нас и тя е тук, когато й позволим. Eротиката е само и само позитивна. Сексът има и тъмни страни, а любовта може да бъде и нещастна. Еротиката - не. Тя е чисто желание и пълно чувство.
Еротиката е свобода на изразяване и възприемане. Нейната тайна е... тайна.

© Вал Вълков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубаво си го казал
  • Необходимост на тялото ли е или е изкуство, което използва тялото и усещанията му като инструмент и материал; изкуство преди и след всички останали, техен синтез, с черти на всяко едно; изкуство толкова близко до естеството, че не винаги съзнаваме кога го правим. Заложен талант у всекиго за създаване на красота, която придава по-голяма дълбочина на сексуалното изживяване.
  • Чудесно написано. Поздравявам те!
  • И е крехка...
  • "Еротиката е навсякъде около нас: във въздуха, в тишината, в морето, в ревящия град."
    Но се смесва с порнографията...а всъщност е тайна...
    Браво!
  • Вал, на мен лично много ми допадна есето ти и специално твоето разбиране. Еротиката навсякъде, права си. Поздрав!
  • "Еротиката е дъхът при вдишвашване, а сексът като акт е финалното издишване."-интересна гледна точка...
  • Интересен поглед!Поздравления!
Предложения
: ??:??