6.07.2008 г., 11:37 ч.

Етикети 

  Есета » Любовни
1346 0 3
1 мин за четене
Във века на подивялата самобръсначка, когато метросексуалността с нейните жълти пуловери ни крещи от всеки ъгъл, ние търсим Е и Л - етикети и любов. Тъй като свикнахме с етикетите рано, се концентрирахме в търсенето си на любовта. Оказа сe, че не е толкова лесно търсенето, щом се касае за любов. Вибратор, течен шоколад, кубчета лед, белезници... защо не. Не мислете, че това са атрибути и фокуси, използвани само в порнофилмите. Няма нищо по-лошо от рутината. И вместо да се отчайвате, че желанието ви сякаш е било във фризера и че може би остарявате, щом партньорът не се сеща за целувка, когато се събуди сутрин, действайте вие. При всички случаи обаче едно е ясно - да се пришпорва въображението.
  И като оставим сватбата настрани, не можех да спра да се питам защо трябва да пишем наши собствени завети, но не и наши собствени правила. Може би някои етикети е най-добре да си стоят в дрешника, може би, когато поставяме етикети на хората - булка, младоженец, съпруг, съпруга, женени, неженени, забравяме да гледаме през етикета към съдържанието.
  И така, ние навлизаме в следващия етап от живота си. Oблечени от глава до пети в любов. И това е единствената марка, която никога не излиза от мода.
А за успокоение - съвет. Време е за отпуск. Започни един екстремен месец, като изкрещиш в офиса: "Шефе, ти си чукундур. И престани да ме гледаш като мръвка чисто месо." След това си плюй на петите и вдигни адреналина с парапланеризъм. Но внимавай - той е бавен, опасен и скъп начин да стигнеш от едно място на друго, където нямаш никаква работа.


© Вал Вълков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Виж, Вал, мисля, че в едно интервю точна Ивана каза - Първите пет минути е важно как изглеждаш (т.е. отсрещните се запознават с етиката), но през вторите пет трябва и да имаш какво да кажеш (цитирам по памет). А що се отнася до екстремните спортове - вярно крайната точка не е там където имаш работа, но пък ти остава удоволствието от летенето. А колко са смелите, Вал?

    п.п. Етикета винаги се изхвърля, рано или късно.
  • Винаги съм казвала: Красотата винаги е на мода!...
    (Каква ужасна мода цари днес обаче!?
    Май няма обратна връзка между мода и красота)...
    Хубаво си го казал, само дано шефа е глух
    А за парапланеризма - супер попадение, но понякога не е важна целта а пътя до нея. Аз обичам безцелното щурене
    Хубаво есе! Поздави!
  • Както винаги си прав, Вал - не бива да забравяме да гледаме през етикета към съдържанието. И винаги да останем облечени от глава до пети в любов.
Предложения
: ??:??