5.12.2010 г., 20:12 ч.

Европа - мой дом 

  Есета » Ученически
2150 0 0
2 мин за четене

            Европа е дом на много хора, както и мой. Защото аз съм в България, а тя е част от Европа.

            Въпреки че влязохме в Европейския съюз, някои хора все още ни третират като несъществуващи. Пример за това е най-популярната програма за комуникации skype. От началото на месец октомври тази година ние не можем да се възползваме от услугата "Неограничена Европа", защото България просто не фигурира в списъка от държави, които се предлагат в нея. Тази услуга предлага неограничени разговори с почти всички страни в Европа. Но не сме само ние, Румъния също не фигурира в този списък от 28 държави. Който е направил тази глупост и е пренебрегнал България, много греши, мислейки си, че не сме част от Европа.

            България е част от Европа. Дори и с малките размери, държавата ни е на територията на Европа и е в Европейския съюз. Ако се замислим, България има повече красоти, от която и да е друга държава в Европа. В коя друга държава може да си лежим на плажа и 1 час по-късно да сме на височина от 2925 метра? Да, нямаме фонтан като Ди Треви в Италия, Айфелова кула като във Франция или замъци като в Германия, но имаме много повече, и то не създадена от някой си забележителност, а природна. Примери има много, Мелнишките пирамиди, забележително е как вятърът и водата са образували различни форми - гъби, мечове, игли, "египетски" пирамиди и други. Ами цветето еделвайс, виреещо само на връх Вихрен, нима то е по-малко чудо от някаква си кула. Да споменем и Белоградчишките скали. Къде другаде има скали, наподобяващи митични същества, човешки силуети, животни и птици? Цяла природа, цял дом, събран в едно. А може би всичките ни пещери, планински върхове, скали и езера са нещо съвсем обикновено? Не, не са. Цялата ни природа е необичайна. В другите европейски държави, всичко хубаво е създадено от човешката ръка, а в България е работила само и единствено природата. Не е възможно човек да създаде такава красота като Седемте Рилски Езера, стъпаловидно разположени и образуващи малки водопади.

             България е истинският ми дом. Държавите в Европа са съседите, които обичам да посещавам и разглеждам, но домът е мястото, където ни е най-приятно и уютно. Ако трябва да избера дали да хвърля монета във Фонтана Ди Треви в Рим или да гледам езерата в Рила, бих избрала да отида в Рила. Поне ще видя красиво чудо на природата, а не красив елемент от изкуството на творец.

© pisanonqkudeneshto Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??