2.10.2014 г., 10:15 ч.

Език мой - Брат мой 

  Есета » Социални
1885 1 0
1 мин за четене

                                             Език мой - Брат мой

 

   Кое е по-добре, да говориш или да мълчиш? Кое ще спечели? Не е ли по-добре да общуваш с другите, отколкото да седиш само отстрани и да слушаш?

   В съвременния свят е невъзможно да не говорим. С език ние можем да постигнем всичко. Изразяваме емоции говорейки, купуваме си хляб от магазина. Без език животът би бил много труден. Някои хора мислят, че е по добре да седиш отстрани и да слушаш от колкото да се включиш в разговора. Това не е вярно. По-добре е да общуваш с други хора, за да добиеш представа за света. Колкото по добре знаеш един език, толкова по добре за теб. Когато отиваш на интервю за работа и работодателят те пита нещо, ти трябва да отговориш самоуверено, а не срамежливо. Езикът определя голяма част от твоя живот.

   В съвременния живот има хора, които не говорят, никой не общува с тях. Да се запитаме ЗАЩО? Когато говориш с тях, те само те слушат без да продумат или най-много да кажат една-две думи. Просто няма тема на разговор. Те не могат да създадат добри приятелства. Те говорят, само когато имат да кажат нещо.

   Понякога, когато говорим, не мислим, и казваме неща които не искаме, за това трябва да внимаваме какво говорим, защото може да обидим някого, но ако това се случи трябва да се извиним.

             Езикът ни помага в живота!

 

© Мариана Койчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??