30.04.2011 г., 14:02 ч.

Фейсбук приятел 

  Есета » Други
2651 0 2

"Фейсбук приятел"?! Качваш си снимки, добавяш 1000 приятели, слагаш си статус с усмихнато човече, а се разяждаш от проблемите. Странно е как от тези безбройни "фейсбук" приятели, които ни коментират снимките със сърца и усмивки и пишат колко сме красиви, ти остават само няколко, които когато те попитат как си, наистина изслушват отговора, които винаги знаят, кога зад усмивката се крият сълзи. Омръзна ми всяка вечер да отварям профила си и да имам 100 покани за приятелство от хора, които дори не познавам, май напълно забравихме значението на думата "приятел". Не я търсете из линкове и стауси, повярвайте, аз търсих. Колко е жалко само да имаш толкова много приятели, а да се чувстваш сам? "Приятел" не е етикет, който можем да лепнем на някой, както на старата тетрадка за училище. Затова, ако прочетеш това есе, моля те, не искай да си ми "фейсбук приятел", такива си имам и то страшно много, сега си търся някой истински. Още ли искаш да ми пратиш покана за приятелство или вече се отказа?

© Стела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Съгласна съм. Хората вече са забравили понятието 'приятел' и го бъркат с нещо много далечно. Лесно е да изгубиш и забравиш истинските си приятели точно заради едно такова интернет увлечение. Може и да се самозабравиш. Много добре е написано, хареса ми! Поздрави от мен!
  • Вярно е, че можем да опознаем някой, но вслучея не става дума за опознаване, а за човек на когото може да се разчита. Няма нищо лошо да намираме нови приятели, но приятелството е нещо, което се гради трудно и не е лесно да намериш човек, с когото да споделиш всичките си тайни. И това, че във фейсбук си добавяме някой като приятел това не значи, че той автоматично се превръща в такъв.Нужно е да опознаеш човека и колкото и много да говорят един коментар или една снимка те пак не са достатъчни.
Предложения
: ??:??