27.11.2008 г., 10:09 ч.

Фесове и чалга 

  Есета » Социални
1501 1 1
1 мин за четене
Възмутена съм от факта, че в България, моята и вашата родина, има хора, които се гаврят с историята ни и остават безнаказани! По една от кабелните телевизии беше излъчен репортаж на предизборен митинг на ДПС в Кърджали.Червеният цвят на трибагреника ни беше изобразен от червен балон, на който имаше полумесец и звезда!Моля?! Ахмед Доган и компания истински се забавляваха сред дъжд от кючеци, фесове, фереджета и турския химн звучеше непрестанно!
Нека отидем в Търговище и околните села и влезем в един магазин или някое заведение. Отвсякъде се чува турска реч, а продавачката не може да разбере какво искам да си купя, понеже не говори български!И това в моята мила Родина?!
В История на България за 12 клас (ново издание) пише: "Традиционни български празници: Великден, Коледа, Шикер Байрям..."
Какво ще научат децата? Една изкривена история?
Клане в Батак не е имало?! Ами да! Турци и българи малко се поскарали. Изклали са няколко хиляди от нашите, ама карай! Имало деца, старци, е  какво толкова? Да не преувеличаваме! А че турците са изнасилвали, грабили, палили... Да не издребняваме!
Не искам да изглеждам като фанатичка или расистка, но, както се казва, "Кръвта говори!" и мен ме боли като видя как някой плюе на историята ни, която е писана с кръвта на нашите прадеди!
Левски, Ботев, Каравелов, ако можеха да видят какво става днес в страната ни, за която са дали живота си, щяха да се преобърнат в гроба!
"О, неразумни юруде! Защо се срамиш да се наречеш българин..."

© Венцислава Кенарова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??