2.06.2009 г., 23:48 ч.

Философията на живота 

  Есета » Философски
2587 0 6

ЖИВОТ - Ът*...!
РАЖДАНЕ... ... отДават на ТеБ...
РАСТЕЖ... ... Ти... (твоето време)...
СТРЕМЕЖ... ... към... Сродна Душа...
ЛЮБОВ... ... откритието на СЕБЕ СИ... у ДРУГИЯ...
СЕМЕЙСТВО... ... е ХРАМ за ДУШИТЕ... това е, (манипулационната)...
ОБЩЕСТВОТО... ... това, което си произвел В повече, в семейсвтото, го споделяш с другите... (при всяко семейство реколтата е различна)... някои са кърлежи...
СМЪРТ... ... това е, границата... която МОЖЕ да ТЕ спре да минеш през всичките нива на човешкото развитие...
ЦИКЪЛ... ли е? Всичко това, някои ще разберат...

 

речник:
ЪТ* - в Българския език е член... но като отделна дума съществува под формата АД...!

09ч-29м. на 02.06.2009г.
Рогатиа, пак каза... ХАУ...!

© Богдан Григоров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • смешно е..някакси плоско и елементарно собствено мнение все пак без да се обиждаме :Д
  • Живот,раждане,растеж,стремеж,любов,себе си,другия,семейство,храм,души,обществото,смърт,цикъл...Всичко това е прекрасно, приятелю Рогатий...нека Бог е с теб...Б.И.Р.И.
  • Живот и философия в рамките на живота...Завъртат се много колела, много цикли..потракват като воденица , мелят, въртят, до смъртта си , а после ...в следващото прераждане отново...( с пълен или без пълен член*)

  • Едно дете плясна с ръце
  • Благодаря Ви...
    Много сте внимателни...
  • СМЪРТта може и да ме спре, а може и да не успее. Хау, бледолики!
Предложения
: ??:??