1.02.2005 г., 12:59 ч.

Формула на ИНТЕГРАЛНАТА ЛИЧНОСТ (2) 

  Есета
1740 0 0
4 мин за четене

1. ИСКАМ да СВЕТЯ като свещичка в Твоите шепи. Да осветявам Храма – Себе Си - и да се кланям на Теб, Ти, Който Си Бога в Мен!
СВЕТЯ

@


2. ИСКАМ да съм СИЛЕН и як като бик. И тореадорът в мен да хваща бикът на физиологичните процеси за рогата и да подчинява метаболизма на тялото!
ЗДРАВЕЯ

@


3. ИСКАМ да съм МОЩЕН ГЕНЕРАТОР на жизнен тонус – Енергия. Да посявам радост, да отглеждам щастие и да вселявам осъзнат хедонизъм. Аз съм Промяната!
РАЖДАМ

@


4. ИСКАМ да РЕАЛИЗИРАМ своята мисия. Да формирам глобално значими идеи и интереси у хората (Здравей, Джизъс! Невъзмутимий Буда, подай ми коан-че!)!
ПРАВЯ ГО

@


5. ИСКАМ да съм ЦЯЛОСТЕН. Тюркоазено се себепреживявам като средство на идеала. Аз съм и Програмиста, и Компютъра, и Мрежата. Холистична личност съм!
АНДРОГИНСТВАМ

@


6. ИСКАМ да съм ШАМАН. Притежавам изключително стабилна и въздействаща психика и я управлявам със вселенски морал. Съм естествен хипнотизатор и автосугестивен майстор – маг!
СВЕЩЕНОДЕЙСТВАМ

@


7. ИСКАМ да съм ИГРАЧ. Не се впрягам от думи. Не се взимам на сериозно. Осъзнато играя със целия спектър на съзнанието. Познавате ме с прозвището “Цар на провокацията”. (Гласувайте с петички, айде)!
ИГРАЯ

@


8. ИСКАМ да съм СЕКСИ. Обладавам вселенския екстаз на тантра-секса. За мен то е и физически, и духовен акт. (Свободни сме от предразсъдъци, нали бейби)!
СПОРТУВАМ

@


9. ИСКАМ да СЕ КЕФЯ. Притежавам способност за удоволствия Тук и Сега. Извличам тръпка от всяка ситуация. Удоволствам и от удоволствието на другите. Синергия в крешендо!
КЕФЯ СЕ

@


10. ИСКАМ да ИСКАМ!
СЪМ @


Боже, Боже, Ти, Който Си В Мен И Частица От Теб Която Съм Аз.
Колко много неща ИСКАМ и още колко много, за да се слея с Теб.
Тях аз не само ИСКАМ, но и ЗНАМ, МОГА, ПРАВЯ, МОРАЛНО, ЦЯЛОСТНО, ГЛОБАЛНО, ТВОРЧЕСКИ, ТРАНСЦЕНДЕНТНО ... и С УДОВОЛСТВИЕ.

аз казах

© Ангел Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??